De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Iedereen heeft ooit wel eens een grote droom gehad. Eentje die het waard was om na te jagen en waarvan je eigenlijk hoopte dat hij werkelijkheid zou worden. Maar de realiteit is dat het vaak alleen bij dromen blijft.
Heineken moedigde in deze campagne wereldwijd mensen aan om hun droom te delen. De beste droom werd beloond met een droomreis voor 2 personen. De Nederlandse winnaar was IJsbrand. Zijn droom was om ooit nog eens met een zeilboot door het Caribisch gebied te zeilen. En daarmee won hij zijn eigen droomreis, samen met zijn vriendin naar een schitterend tropisch eiland.
Maar dat kan ook jij zijn! Stop dus met dromen, ga iets ondernemen, kom in actie, verleg jouw grenzen want iedereen heeft het in zich om zijn/haar droom uit te laten komen!
don’t let your dreams die.
Verder lezen over Heineken
Automotive24.08.2024
Max Verstappen start de online game competitie Player 0.0
Gamification ingezet voor aandacht verantwoord alcoholgebruikMobile17.04.2024
Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone
Advertising14.07.2021
Heineken’s pro-vaccinatiereclame krijgt veel kritiek
Marketing17.06.2021
Bottlegate op EK: voetballers boycotten Coca-Cola en Heineken
Wat is er aan de hand?Nieuws11.03.2020
Borrelen met collega’s? Goed voor de sfeer & voor de bedrijfsresultaten
ook voor de bedrijfsresultatenOnline07.06.2019
“Hey Google, doe mij maar ijskoud bier binnen 60 minuten”
Marketing21.04.2017
KLM scoort een Grand SpinAward
En 33 andere winnaars!Nieuws29.03.2017