De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Klarna heeft weer onderzoek gedaan naar het gedrag van mensen wat betreft het online fashion winkelen. Uit dit onderzoek blijkt 46- tot 55-jarigen het vaakst fashion kopen via internet. Het onderzoek slaat op de tweede helft van 2014 en de resultaten zijn ten opzichte van de eerste helft van 2014.
36- tot 55-jarigen zijn de big spenders
Het aantal aankopen van de 76-plussers is met ruim tien procent gegroeid ten opzichte van het eerste half jaar. De big spenders bij het kopen van kleding online zijn de 36- tot 55-jarigen.
Almere heel 2014 populair
In de eerste helft van 2014 werden de meesten aankopen na de lunch gedaan, in de tweede helft is dit veranderd. Toen was de piek vooral rond acht en negen uur ’s avonds. Nog wel was er veel verkeer om twee uur ’s middags. Maandag en dinsdag zijn het hele jaar door de populaire dagen voor online aankopen. Almere is het hele jaar de populairste stad geweest met het aantal online fashion shoppers.
Verder lezen over Infographic
Gaming31.10.2024
Infographic: 25 dagen EA Sports FC 25
DC Business13.06.2024
De voordelen van visuele content in e-learning
DC Business07.10.2021
Virtual twins: nieuwe troef voor klinische studies?
Vacatures26.02.2020
10 banen die 10 jaar geleden nog niet bestonden [Infographic]
Social Media10.12.2019
Social Media Cheat Sheet voor 2020
E-mail25.02.2019
[Infographic] Segmentatie versus Personalisatie
advertorialOnline23.12.2018
Wat ligt er voor jou onder de kerstboom?
Nederland gaat voor keuzevrijheidSocial Media11.12.2018
Het Social Media Cheat Sheet voor 2019
Verder lezen over Online Shop
Online31.10.2024
Eerst checken, dan bestellen: Klik niet meteen op die bestelknop!
Nieuwe campagne tegen onbetrouwbare webshopsTechnology08.10.2024
Is de kassaloze supermarkt mislukt?
Online07.10.2024
Heb je een webwinkel, let dan goed op hoe je knoppen heten
Online24.09.2024
Dit is het verschil tussen Riverty en Klarna
Online23.09.2024
Producten EasyToys liggen nu ook in de schappen bij Kruidvat
Online05.09.2024
Bol verhoogt de prijs van zijn Select-abonnement
Online04.09.2024
Consument is onvoldoende geïnformeerd over duurzaamheid van online winkelen
Online30.07.2024