Online07.02.2018

Samen trainen voor de prijs van één met de Dubbeldeal van LECTRIC


Sponsored Story

Als je in online marketing en communicatie zit moet je wel ooit van LECTRIC gehoord hebben. De opleider in dit marktsegment heeft voor iedereen in de online content pipeline wel een training klaar liggen die je kennis kan bijspijkeren.

Aangezien juist die markt vaak sneller beweegt dan je kunt bijhouden naast je eigenlijke werkzaamheden is het wel zo prettig om te kunnen rekenen op een instituut dat altijd up-to-date is en steeds nieuwe pijlen op je communicatie- of marketing-boog kan spannen.

Neem je collega gratis mee

Logischerwijs wil iedereen voor zijn inzet beloond worden, dus kost die hulp ook wat. Vaak worden trainingen nog wel eens aan de kant geschoven door werkgevers omdat het te duur zou zijn, maar LECTRIC wil ook daar wel de helpende hand uitsteken door marketeers, designers, content managers en social media-experts iemand te laten meenemen. Gratis.

Zo krijg je dus een dubbele training voor hetzelfde geld, wat effectief betekent dat je niet alleen bijgespijkerd hoeft te worden en daarna alles moet gaan doen, maar dat je collega ook gewoon mee kan en jullie allebei bij zijn.

advertentie_liggend_2
advertentie_liggend_2

Reuze keuze

Het voordeel van LECTRIC is dat hun aanbod qua trainingen echt van deze tijd is. Naast de al genoemde digitale vaardigheden kun je ook gewoon terecht voor skills als Growth Hacking, Marketing Automation of Contentcreatie en Storytelling. Allemaal onderwerpen waar de meeste opleidingen nauwelijks zelf over gelezen hebben. Tijd dus om er een collega bij te pakken en te gaan!

Of ja, gaan: Zomaar met zijn tweeën komen opdagen is dan weer net iets té vrijblijvend, maar je kunt – als je eenmaal hebt gekeken waar je interesse naar uit gaat – simpelweg de code DUBBELDEAL gebruiken bij het inschrijven op de website.

Dus: Schrijf je in en profiteer van de actie. Je collega – en je baas – zal je dankbaar zijn. En het is nog gezelliger ook.

...

Verder lezen over E-Learning

De voordelen van visuele content in e-learning

Visuele content is cruciaal in e-learning om de betrokkenheid van de leerlingen te verhogen. Afbeeldingen, video's, infographics en animaties trekken de aandacht en kunnen helpen om complexe informatie op een begrijpelijke en aantrekkelijke manier over te brengen.

DC Business13.06.2024

De voordelen van visuele content in e-learning

​STAP-budget: ontvang subsidie om die Photoshop-cursus te doen

Het is vanaf vandaag mogelijk om STAP-budget aan te vragen. Het is geen geld om lekker naar de kroeg te gaan met je vrienden, maar het is beter dan dat: het is subsidie waarmee je een cursus naar wens kan volgen. Photosh...

Nieuws01.03.2022

​STAP-budget: ontvang subsidie om die Photoshop-cursus te doen

Of maak een reisje naar Dublin
​Nederlandse onderwijs-startup wint Future Play Design Challenge

Het spellensysteem van het Utrechtse Luqo won recent de prestigieuze ontwerpwedstrijd die werd uitgeschreven door CoC Playful Minds en LEGO Ventures. De vakjury, bestaande uit vooraanstaande wetenschappers en experts op...

Startups17.05.2021

​Nederlandse onderwijs-startup wint Future Play Design Challenge

Helft consumenten wil in de toekomst online examinering

De meerderheid (55%) van de Nederlandse consumenten wil bij toekomstig online onderwijs ook examens en toetsen online afleggen. Daarnaast is uitleg via video zeer gewild (47%). Dit en meer blijkt uit de E-Learning Monito...

Online12.01.2021

Helft consumenten wil in de toekomst online examinering

Volg nu de gratis Nationale Artificial Intelligence (AI)-cursus

Bijna alle technologische hoogstandjes en innovaties maken tegenwoordig gebruik van ‘Artificial Intelligence’ kortweg afgekort als AI. Soms lijkt het wel alsof alles er gebruik van maakt. Dat is overigens niet helema...

Technology01.04.2020

Volg nu de gratis Nationale Artificial Intelligence (AI)-cursus

Na de cursus ontvang je direct een certificaat
​Indiase startup Byju’s maakt voor het eerst winst met hun educatieve apps

Een van de grootste startups in India maakt winst. Byju's noteerde in het boekjaar dat eindigde in maart van dit jaar een nettowinst van $ 2,8 miljoen op een omzet van $ 188,8 miljoen. Het jaar daarvoor bedroeg de omzet...

Tech in Asia20.12.2019

​Indiase startup Byju’s maakt voor het eerst winst met hun educatieve apps

Hoe staat het met jouw digitale vaardigheden?

Bijna zeven op de tien Nederlanders in de leeftijd van 18 tot en met 55 jaar vinden het nodig om nieuwe digitale vaardigheden aan te leren. Een kwart heeft moeite om alle technologische ontwikkelingen bij te houden. Zo b...

Online19.01.2017

Hoe staat het met jouw digitale vaardigheden?

Een kwart van alle Nederlanders​ is bang zijn/haar baan te verliezen als gevolg van digitale kennisachterstand
De markt voor digitale bedrijfsopleidingen groeit hard

De markt voor digitale bedrijfsopleidingen is hard aan het groeien. De wereldwijde omzet van 'e-learning', momenteel 91 miljard dollar, zal tot 2018 verdubbelen. Digitale opleidingen bieden bedrijven flinke voordelen: fl...

Online05.07.2014

De markt voor digitale bedrijfsopleidingen groeit hard

Verder lezen over Online Advertising

Threads start binnenkort met het tonen van advertenties

Niet meer slechts hersenspinsels: nu begint Meta het serieuzer aan te pakken. Threads start binnenkort met het tonen van advertenties.

Social Media14.11.2024

Threads start binnenkort met het tonen van advertenties

YouTubers boos omdat hun stemmen worden gestolen door AI

Als AI je stem kan nadoen voor het inspreken van een advertentie dan is dat natuurlijk heel handig: scheelt je werk. Maar dan moet je wel weten dat het gebeurt.

Artificial Intelligence15.10.2024

YouTubers boos omdat hun stemmen worden gestolen door AI

Iedereen duikt op de AI-advertenties: dit is waarom

Advertenties opstellen met AI, over campagnes brainstormen met AI, maar nu kunnen we ook van kop tot staart marketingcampagnes plannen.

Advertising08.10.2024

Iedereen duikt op de AI-advertenties: dit is waarom

Marketeer, je krijgt meer controle over Google Ads-campagnes

Volgens Google geven AI-gestuurde Google Ads campagnes betere resultaten voor kleine en grote bedrijven. Maar die bedrijven hebben wel wat te zeggen over de werking van die AI-advertenties en willen graag meer controle.

Marketing18.09.2024

Marketeer, je krijgt meer controle over Google Ads-campagnes

Netflix Basic verdwijnt in verschillende landen

In Nederland hebben we nog geen advertentie-abonnement, maar in sommige andere landen wel. Het Verenigd Koninkrijk en Canada zijn landen waar mensen kunnen Netflixen zonder dat ze zich blauw betalen, omdat ze dan wat reclame krijgen voorgeschoteld. Een handig abonnement als je minder kwijt wil zijn aan de streamingdienst, maar het komt ook met een groot nadeel: Basic gaat verdwijnen.

Entertainment29.08.2024

Netflix Basic verdwijnt in verschillende landen

Waarom de Tel Sell-manier stiekem toch wel werkt

Tel Sell mag dan worden weggezet als iets dat maar tacky is, het is wel enorm effectief. Sommige Tel Sell-trucjes ken je waarschijnlijk wel, zoals zorgen dat handen het product aanraken en dat iets heel snel voor elkaar is. Het is allemaal moeiteloos, het voelt goed, het ziet er lekker uit: is het het verkopen van rommel of het naar een hoger niveau tillen van verleiding? Die Tel Sell-manier kun je ook heel goed toepassen op jouw klanten.

DC Business07.08.2024

Waarom de Tel Sell-manier stiekem toch wel werkt

Adform komt met op AI-gebaseerde contextual targeting

Adform kondigt een exclusieve samenwerking aan met Cognitiv, wereldwijd een van dé leveranciers van deep learning AI voor marketeers. Samen zullen zij Cognitivs GPT AI-gebaseerde contextuele targeting beschikbaar stellen in de belangrijkste Europese talen. Dankzij de samenwerking kunnen adverteerders in Europa nu voor het eerst gebruikmaken van GPT AI-gebaseerde contextual targeting.

Advertising02.07.2024

Adform komt met op AI-gebaseerde contextual targeting

AI heeft een gigantische impact op de werking van Google Ads

Laten we het even hebben over ons zoekgedrag in Google en de effecten daarvan als we de zoekmachine minder gaan gebruiken. In een tijdperk van AI lijkt dat misschien vanzelfsprekend al is daar nog niet echt bruikbare data over beschikbaar.

Advertising25.06.2024

AI heeft een gigantische impact op de werking van Google Ads

Verder lezen over Online Marketing

HubSpot introduceert Breeze als nieuwe medewerker voor je bedrijf

Breeze heeft Microsoft Copilot ten grondslag liggen en biedt een AI-collega die niet je werk overneemt, maar het wel eenvoudiger maakt.

Marketing11.11.2024

HubSpot introduceert Breeze als nieuwe medewerker voor je bedrijf

Iedereen duikt op de AI-advertenties: dit is waarom

Advertenties opstellen met AI, over campagnes brainstormen met AI, maar nu kunnen we ook van kop tot staart marketingcampagnes plannen.

Advertising08.10.2024

Iedereen duikt op de AI-advertenties: dit is waarom

Online marketingcampagnes vooral effectief voor nieuwe klanten

Online marketingcampagnes zorgen voor aanzienlijk meer nieuwe klanten, zonder dat de bestaande klanten worden geactiveerd. Uit onderzoek blijkt dat campagnes op bijvoorbeeld social media zorgen voor 170 procent nieuwe klanten.

Marketing01.10.2024

Online marketingcampagnes vooral effectief voor nieuwe klanten

Marketeer, je krijgt meer controle over Google Ads-campagnes

Volgens Google geven AI-gestuurde Google Ads campagnes betere resultaten voor kleine en grote bedrijven. Maar die bedrijven hebben wel wat te zeggen over de werking van die AI-advertenties en willen graag meer controle.

Marketing18.09.2024

Marketeer, je krijgt meer controle over Google Ads-campagnes

HEMA is nu ook aanwezig in Fortnite met SLAYMA

HEMA heeft na Roblox nu ook Fortnite veroverd. Het zet de game in om zijn schoolspullencampagne SLAYMA onder de aandacht te brengen bij jongeren.

Marketing21.08.2024

HEMA is nu ook aanwezig in Fortnite met SLAYMA

SEO bureau vs in-house: de voor- en nadelen

Wanneer je overweegt om te investeren in zoekmachineoptimalisatie (SEO), sta je voor een belangrijke keuze: ga je de SEO-activiteiten in-house uitvoeren of schakel je een gespecialiseerd SEO bureau in? Beide opties hebben hun eigen voor- en nadelen. In dit artikel bespreken we de belangrijkste factoren om rekening mee te houden, zodat je een weloverwogen beslissing kunt nemen.

Search13.08.2024

SEO bureau vs in-house: de voor- en nadelen

Waarom de Tel Sell-manier stiekem toch wel werkt

Tel Sell mag dan worden weggezet als iets dat maar tacky is, het is wel enorm effectief. Sommige Tel Sell-trucjes ken je waarschijnlijk wel, zoals zorgen dat handen het product aanraken en dat iets heel snel voor elkaar is. Het is allemaal moeiteloos, het voelt goed, het ziet er lekker uit: is het het verkopen van rommel of het naar een hoger niveau tillen van verleiding? Die Tel Sell-manier kun je ook heel goed toepassen op jouw klanten.

DC Business07.08.2024

Waarom de Tel Sell-manier stiekem toch wel werkt

5 manieren waarop ons zoekgedrag verandert

Als je vroeger iets wilde zoeken op het internet, dan moest je eerst naar google.com surfen en dan bijvoorbeeld intoetsen: “capaciteit Amsterdam Arena”. Nu is dat helemaal anders en wel op meerdere manieren. Dit zijn vijf manieren waarop ons zoekgedrag verandert.

Search05.08.2024

5 manieren waarop ons zoekgedrag verandert