Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Kinderen worden in hun rijgedrag vaak beïnvloedt door de ouders. Een Australische verkeersveiligheidsdienst is vandaag begonnen met een campagne om ouders op hun rijgedrag te wijzen.
Ouders beseffen vaak niet dat ze op jonge leeftijd hun kinderen al beïnvloeden op hun rijgedrag. Kinderen kijken heel erg naar de ouders als ze in de auto stappen. Zo is een rijstijl eigenlijk al gevormd voordat ze voor de eerste keer de auto instappen.
Wil je je kind wel beïnvloeden?
Zit je als ouder vaak achter het stuur te bellen of scheld je vaak op andere bestuurders, grote kans dat je kind dat ook over gaat nemen. Maar de vraag is of je dat wel wilt? Deze vraag stellen de Australische campagnevoerders ook aan ouders.
Indrukwekkend filmpje
Voor de campagne is een filmpje gemaakt. Je ziet vader en zoon in de ‘auto’ zitten en er wordt heel duidelijk gemaakt hoe erg je kind dus eigenlijk op je let. Kijk zelf maar:
Maken kostte veel tijd
De maker van het filmpje vertelt dat het ontzettend moeilijk was om vader en zoon tegelijkertijd exact hetzelfde te laten doen. Ieder beeld is heel secuur en apart opgenomen. Er zijn twee verschillende commercials gemaakt, een van 1 minuut en de andere van 30 seconden. Beide filmpjes zijn ook apart gefilmd om ervoor te zorgen dat het beeld echt synchroon loopt.
Verder lezen over Campagne
Entertainment04.06.2024
Of je die jackpot nou wint of niet: wees een Winner Man
Online22.02.2024
Versturen van intieme beelden loopt in 1 op de 50 gevallen verkeerd af
Waarom hanteert Rutgers geen gezond tweesporenbeleid in relatie tot sexting?Video19.02.2024
Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal
Marketing13.02.2024
Samen bouwen aan de liefde: dit is de Valentijnsdag Love Challenge
'De enige roos die nooit verwelkt’Online27.03.2023
Doe mee met de Alzheimer Challenge: leg 300 kilometer af in april
voor een toekomst zonder dementieGaming22.03.2023
Campagne #OneLove nu ook in FIFA 23
Alle spelers kunnen de actie supportenMedia22.03.2023
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play
"Voor elk merk het juiste speelveld"Marketing16.02.2023