Eens in de zoveel tijd verschijnt er een boek waarvan je vóór het lezen al weet: dit gaat het verschil maken. Bij Dutchcowboys zijn we ervan overtuigd dat het boek Online invloed er zo een is. Bas Wouters en Joris Groen onthullen hierin hoe je met bewezen gedragspsychologie een flinke boost geeft aan de resultaten van je website, app of online campagne.
Elke marketeer, productmanager of webbouwer weet het: de meeste websitebezoekers, app-downloaders en e-mailontvangers doen niet wat de makers willen. Zo verkopen extreem goedlopende webwinkels slechts aan één op de tien mensen die voorbijsurfen. En als online adverteerder doe je het al goed als één op de duizend mensen op je banner klikt.
Hoe verbeter je die resultaten nou? Hoe maak je van kijkers kopers? En van afhakers aanhakers? “Door hun instinctieve brein aan te spreken,” aldus Wouters en Groen.
Bestel Online invloed vóór 24 april en meld je aan voor het seminar! Dan krijg je een vierdelige online Masterclass cadeau. Hierin leren de auteurs je hoe gedrag werkt, hoe je winnende prompts ontwerpt, hoe je ability vergroot en hoe je motivatie vergroot.
Wouters is ondernemer en overtuigingsexpert. Nadat hij met zijn online activiteiten een miljoenenomzet genereerde, richtte hij als Cialdini Method Certified Trainer én BJ Fogg Certified Tiny Habits-coach (de enige ter wereld) Onlineinvloed.nl op. Groen is psycholoog en user experience designer. Hij verbeterde de resultaten van honderden websites, webshops, apps en online campagnes voor onder andere Alibaba, KLM, Mercedes-Benz, Bol.com en Booking.com.
In Online invloed leggen ze de link tussen wetenschap en praktijk. Dat doen ze door je mee te nemen op de online klantreis. Bij elke stap binnen die reis vertellen ze je welke psychologische kennis je nodig hebt om er het maximale uit te halen, zowel met design als met copy. Daarvoor plaatsen ze de belangrijkste psychologische principes binnen het kader van het Fogg Behavior Model, waar onder meer Facebook en Instagram groot mee zijn geworden.
Maar vrees niet voor een theoretisch boek. Integendeel: Online invloed is zo op het eerste oog heel praktisch van opzet. Nadat ze de wetenschap achter een principe kort hebben toegelicht, geven de auteurs steeds vol gas naar de praktische toepassing ervan. Naast een handig model geven ze je do’s en don’ts, praktische tips, duidelijke wireframes, een overzichtelijk stappenplan én checklists voor de meest voorkomende online uitingen.
Bovendien maken ze korte metten met onethische toepassingen en laten ze alle speculatieve, sensatiegerichte en irrelevante theorieën die op internet rondzwerven ver achter zich.
Bestel Online invloed vóór 24 april en meld je aan voor het seminar! Dan krijg je een vierdelige online Masterclass cadeau. Hierin leren de auteurs je hoe gedrag werkt, hoe je winnende prompts ontwerpt, hoe je ability vergroot en hoe je motivatie vergroot.
Overtuigingspsycholoog Robert Cialdini – wiens principes uiteraard ook aan bod komen – heeft het boek al gelezen. Zijn oordeel is duidelijk: ‘A true gift to those of us who want to become more influential online.’
We mogen daarmee nu al concluderen dat Online invloed onmisbaar is voor marketeers, productmanagers, webbouwers, ondernemers, UX-designers, copywriters, grafisch vormgevers en al die andere online experts die hun resultaten een boost willen geven.
Gratis webinar (eenmalig)
Online invloed wordt gelanceerd tijdens een eenmalig webinar met Bas Wouters en Joris Groen.
Meld je meteen aan, zodat je deze kans niet mist. Of je koopt meteen het boek en geeft je concurrenten het nakijken.