Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Het zal je niet ontgaan zijn dat KLM regelmatig hele coole acties bedenkt. Ze worden over de hele wereld geprezen om hun uitstekende social media-beleid en ook de online marketing-campagnes worden vaak met veel succes ontvangen. Dit is er weer zo eentje. Een Amsterdammer die een ‘high five’ geeft aan een New Yorker, zonder elkaar daadwerkelijk te zien? KLM maakte het mogelijk met interactieve installaties, om symbolisch de start van de KLM Werelddeal Weken weer te vieren.
Live high fiven
Afgelopen donderdag hebben honderden Amsterdammers en New Yorkers via een live videoverbinding elkaar een high five gegeven. Aan beide kanten werd daarvoor een speciale installaties opgesteld. Via een scherm zagen de Amsterdammers en New Yorkers en ‘live high five’ waarmee zij kans konden maken op een vliegticket van KLM naar een van deze twee steden. Natuurlijk heeft KLM weer een leuke video van de actie gemaakt.
De actie gaf een doorkijkje naar de andere kant van de oceaan. Tijdsverschil en enorme afstand waren voor heel even weg. De Werelddeal Weken zijn van start gegaan op 27 augustus en duren nog tot 15 september 2014. Wie voordelig een ticket wil scoren naar een van de 100 bestemmingen kan nu een ticket boeken op werelddealweken.com.
Verder lezen over KLM
Artificial Intelligence29.10.2024
De toekomst van leren: KLM en de impact van AI
Technology28.10.2024
Air France-KLM legt fundament voor AI met sterk metadatamanagement
Technology05.08.2024
Schiphol test eerste Ground Power Unit op waterstof
Automotive16.07.2024
Je kunt nu Flying Blue Miles sparen bij Uber
Nieuws26.04.2024
Stewardessen op sneakers: KLM verruilt hak voor gymp
Nieuws07.02.2024
KLM zet AI in tegen voedselverspilling
Lifestyle23.10.2023
4x tips voor een onvergetelijke vakantie naar Aruba!
Technology13.10.2023