De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Veel klanten van webshops spuwen hun gal nogal eens uit op het internet. Bij een late levering, slechte klantenservice of slecht contact worden mensen vaak niet echt vrolijk. Uit een onderzoek van
Casengo blijkt dat ontevreden klanten veel sneller de moeite nemen om hun ervaringen te delen als deze negatief zijn, dan wanneer ze positief zijn.
In het onderzoek zijn 46.000 negatieve reacties geanalyseerd. Daarvan klaagde 20 procent over een slechte klantenservice of over late leveringen. Zelfs 1 op de 15 klagers verklaard dat ze nooit meer zullen terugkeren naar de webshop.
Verder lezen over Infographic
Gaming31.10.2024
Infographic: 25 dagen EA Sports FC 25
DC Business13.06.2024
De voordelen van visuele content in e-learning
DC Business07.10.2021
Virtual twins: nieuwe troef voor klinische studies?
Vacatures26.02.2020
10 banen die 10 jaar geleden nog niet bestonden [Infographic]
Social Media10.12.2019
Social Media Cheat Sheet voor 2020
E-mail25.02.2019
[Infographic] Segmentatie versus Personalisatie
advertorialOnline23.12.2018
Wat ligt er voor jou onder de kerstboom?
Nederland gaat voor keuzevrijheidSocial Media11.12.2018