ING is een bank die innovatie hoog in het vaandel heeft staan. Contactloos betalen of betaalopdrachten via de app ondertekenen met je vingerafdruk. Het zijn innovaties waar de bank als eerste mee op de Nederlandse markt kwam. Wil je als bedrijf niet stilstaan, mee met de tijd, en vooruitgang boeken dan is innoveren een must. Dat begrijpt ING als de beste.
Maar deze innovaties zijn er natuurlijk voornamelijk voor de consument, om zo te zorgen voor meer betaal-gemak en -mogelijkheden. Bij ING blijft men zoeken naar nieuwe manieren om het beter te doen. Nieuwe ideeën, nieuwe producten en nieuwe oplossingen zodat ook consumenten voorop kunnen blijven lopen.
Behalve door heel innovatief te zijn laat ING ook met normale, eigentijdse dingen zien dat ze denken aan de consument. Dat doen ze bijvoorbeeld met de gepersonaliseerde betaalpas. Voor klanten is het mogelijk om een nieuwe betaalpas aan te vragen en deze naar wens te personaliseren.
Je kan zelf een foto of afbeelding kiezen die dan op jouw pas komt te staan. Die foto kan natuurlijk van alles zijn: Je eerste auto, een vriend of vriendin, jullie samen, je kind, familie, op vakantie een tatoeage of andere mooie herinnering. De keuze is helemaal aan jou.
En behalve dat het natuurlijk tof is om een zelf gepersonaliseerde pas te hebben, is het ook nog eens handig. Het wordt hiermee namelijk ook gelijk een heel herkenbaar pasje (tussen al die andere) in je portemonnee.
Ben je al klant bij ING en wil je hiermee ook aan de slag gaan. Check dan hier even hoe het precies in zijn werk gaat.