De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Dutch Digital Agencies en CMD Opleidingen bieden dit jaar voor de tweede keer een Talent Program aan voor de 30 beste derdejaars studenten uit het domein Creative Technologies. Het jonge aanstormende talent krijgt een uniek en real-time kijkje in de keuken van de digitale bureaus van Dutch Digital Agencies.
Op 10 februari gaat de tweede editie van het DDA-INCMD Talent Program van start. In een reeks van 8 masterclasses worden de talenten door directie, strategen, technical leads, creatieve leads van online bureaus meegenomen in de realisatie van online projecten. Hoe vertaal je de vraag van de klant naar de juiste online oplossing? Hoe werk je samen met de klant, met je collega’s en de gebruiker? Wat is de sleutel tot online succes? En wat zijn de beste technologische oplossingen?
2014
Na een succesvol programma in 2014 is er dit jaar besloten een verdeling te maken tussen Creatie & Design en Techniek & Innovatie. Hierdoor kunnen beide programma’s dieper ingaan op zowel de creatieve als technische benadering. In beide programma’s wordt er met alle aspecten rekening gehouden, omdat dit in de praktijk ook zo is. Jos de Serière, voorzitter landelijke opleidingen INCMD vertelt: ”
Na de positieve reacties van afgelopen jaar zijn we blij met de verdere uitbreiding van het programma. Het is een extra praktische verdieping die ervoor zorgt dat onze meest talentvolle studenten zich nog verder kunnen ontwikkelen in hun vakgebied. En dat is zowel voor ons als opleiding als voor het bedrijfsleven enorm waardevol.”
De masterclasses vinden plaats bij de verschillende bureaus zelf, zodat de studenten met eigen ogen zien wat werken bij een online bureau betekent. Aan het einde van het programma wordt er een officiële pitch georganiseerd en ontvangen de studenten een certificaat. Paul Manuel, bestuurslid DDA: ”
Dit programma geeft ons de mogelijkheid om de grootste talenten in Nederland kennis te laten maken met de bureauwereld. Pitchen, omgaan met klanten, samenwerken; je leert nog altijd het meeste door te doen in plaats van in een klaslokaal te zitten. We laten graag zien dat we in een mooie, dynamische branche zitten waar genoeg te doen is.”
Interesse?
Meer informatie over het Digital Talent Program is
hier en hier te vinden. Studenten binnen het domein Creative Technologies kunnen zich nog tot uiterlijk 1 februari 2015 voor dit programma aanmelden via info@dutchdigitalagencies.nl.
Verder lezen over Creativiteit
Technology19.06.2024
Google toont nieuwe AI-tools voor marketing en creatie tijdens Cannes Lions Festival
Video12.06.2024
YouTube laat creators nu meerdere thumbnails testen
Online26.03.2024
5 voorbeelden van OpenAI’s Sora die je zullen verwonderen
Media22.03.2023
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play
"Voor elk merk het juiste speelveld"Events10.02.2023
Begin vast te tekenen: WK doodlen dit jaar in Amsterdam
Technology26.12.2022
Kunstenaars protesteren op social media tegen werkinpikker AI
Online15.08.2022
6 AI-websites om je leven en werk veel makkelijker te maken
Social Media02.08.2022
Pinterest introduceert app Shuffles om moodboards te maken
Verder lezen over Digital
Technology18.11.2024
Onderzoek: Mkb heeft behoefte aan ondersteuning bij digitalisering
gebrek aan kennis en expertiseTech in Asia13.11.2024
Huawei Connect Paris: AI en de digitale, groene transformatie van Europa
Marketing06.05.2024
Google: Nederlandse retailer blinkt uit in loyaliteit en marketing
maar de website kan vaak beterOnline18.03.2024
Digitaal mijmeren: Zullen AI’s op het internet op enig moment ontwaken?
Mogelijk ontwikkelen AI's een vorm van gedecentraliseerd interactiviteitsbewustzijnMarketing06.03.2024
OBI4wan, Spotler en Squeezely samen verder als één organisatie
Marketing28.11.2023
Blijdorp: Van dierentuin naar een icoon voor natuurherstel
Blijdorp wil impact maken!Startups16.11.2023
Deze 12 Nederlandse startups zijn onderscheiden met een CES Innovation Award
Online28.04.2023