Consumenten van vandaag de dag verlangen naar content die digitaal is, fijn wegleest en bovendien altijd én overal toegankelijk is. Papier, pdf’s en statische websites voldoen daarom niet langer aan de wensen van de moderne consument. Er is een duidelijke behoefte aan een ander soort medium. Een digitaal medium dat content niet alleen verhalend presenteert, maar ook visueel aanspreekt en op ieder apparaat goed leesbaar is. Interactieve digitale publicaties zijn hiervoor de oplossing. In een eerder artikel spraken we hierover met Daan Reijnders, CEO en co-founder van Instant Magazine (één van de beste tools om digitale publicaties mee te creëren).
Een digitale publicatie heeft veel voordelen ten opzichte van alternatieven zoals pdf, een website of een printuiting. We zetten ze voor je op een rij.
Naast deze voordelen voor de lezer zijn er ook nog meerdere voordelen voor organisaties die publicaties creëren met Instant Magazine:
Wil jij weten hoe jij interactieve digitale publicaties kunt inzetten binnen jouw communicatiestrategie? Dan is deze whitepaper van Instant Magazine een must read. Daarin vind je, naast de belangrijkste voordelen van een digitale publicatie, ook een compleet stappenplan om meteen zelf aan de slag te gaan. De whitepaper is uiteraard opgemaakt als een online magazine. Je ervaart dus meteen de beleving van een digitale publicatie.