De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Bol.com heeft vandaag tijdens de Webwinkel Vakdagen bekendgemaakt een logistieke service te ontwikkelen voor zakelijk verkooppartners. Hiermee kunnen ondernemers die via bol.com hun assortiment aanbieden en verkopen hun totale fulfilment uitbesteden voor de orders die zij via bol.com ontvangen. Bol.com neemt hierbij, naast de orderverwerking en betaling, ook de in- en opslag, het verpakken en verzenden en de retourafhandeling en klantenservice van de verkooppartner over.
Met een logistieke service voor verkooppartners zet de webshop een volgende stap in de ambitie om consumenten online nog beter te bedienen en e-commerce verder te ontwikkelen. De nieuwe service maakt het namelijk ook mogelijk om een bestelling die bestaat uit meerdere artikelen, afkomstig van verschillende verkooppartners, als een pakketje te versturen. Op korte termijn start de logistieke service met enkele verkooppartners en de verwachting is dat begin 2016 de service breed aangeboden zal worden in Nederland en België.
”
Een snelle en betrouwbare levering is voor onze klanten een van de belangrijkste redenen om bij bol.com te kopen. Logistiek vormt voor veel bedrijven een drempel om te kunnen voldoen aan de alsmaar groeiende verwachtingen die consumenten hebben door continue ontwikkelingen in de markt. Goede logistiek vergt expertise en vaak hoge investeringen. Wij krijgen dan ook regelmatig de vraag van verkooppartners of wij hen logistieke ondersteuning kunnen bieden. Logistiek via bol.com biedt voor zowel onze klanten als partners grote voordelen. Bol.com kan nog meer artikelen sneller leveren waardoor online kopen voor consumenten nog aantrekkelijker wordt en het aantal verkopen bij onze partners zal stijgen. In 2014 bereikten onze verkooppartners al een gezamenlijk omzet van 100 miljoen euro. Wij zijn ervan overtuigd dat de nieuwe service de omzet van onze partners extra zal stimuleren“, aldus Michel Schaeffer, marketing directeur bij bol.com.
Verder lezen over Bol.com
Online05.09.2024
Bol verhoogt de prijs van zijn Select-abonnement
Gadgets01.05.2024
De eerste LEGO-bloemenwinkel in Nederland is open
In samenwerking met bol.comOnline02.10.2023
Bol.com heeft last van AI-boeken: en zijn klanten dus ook
Nieuws26.09.2023
Consumentenbond: Bol.com vraagt woekerprijzen voor Action-spul
Kat in de.. doosOnline05.07.2023
Onveilige producten makkelijk te verkopen via Bol en Amazon
Online28.02.2023
Derde partijen zijn erger dan pop-ups
Nieuws09.12.2022
Bol moet bezuinigen en schrapt 300 banen
Maar volgens de online winkel gaat het niet slechtNieuws10.12.2021
Bol gaat karton ophalen in Amsterdam
Vandaag en morgen rijdt een kartonvreter door de stadVerder lezen over Online Shop
Online31.10.2024
Eerst checken, dan bestellen: Klik niet meteen op die bestelknop!
Nieuwe campagne tegen onbetrouwbare webshopsTechnology08.10.2024
Is de kassaloze supermarkt mislukt?
Online07.10.2024
Heb je een webwinkel, let dan goed op hoe je knoppen heten
Online24.09.2024
Dit is het verschil tussen Riverty en Klarna
Online23.09.2024
Producten EasyToys liggen nu ook in de schappen bij Kruidvat
Online05.09.2024
Bol verhoogt de prijs van zijn Select-abonnement
Online04.09.2024
Consument is onvoldoende geïnformeerd over duurzaamheid van online winkelen
Online30.07.2024