Irene is tekstschrijver en blogger. Naast schrijven vindt ze het leuk om hard te lopen en de wereld rond te reizen. Of dat nu korte of lange trips zijn, een verre reis of een bestemming in eigen land. Ze leest dan ook veel reisverhalen om inspiratie op te doen en schrijft graag haar eigen belevenissen op. Omdat ze vindt dat elke plek iets bijzonders heeft, reist ze voor Travelvalley overal naartoe. Ook in haar vrije tijd ontdekt ze graag de wereld en af en toe gaat ze een tijdje weg om als digital nomad vanaf de andere kant van de wereld te werken.
Bestel je een wasmachine, droger of ander witgoed bij Coolblue? Dan kies je vanaf nu niet alleen de dag waarop de bezorger met je bestelling aan de deur komt, maar ook het tijdvak dat jou uitkomt.
Omdat je voor het afleveren van witgoed thuis moet blijven, vindt Coolblue het handig dat je kunt kiezen wanneer je de bezorger kunt verwachten. Dan hoef je bijvoorbeeld ook niet een hele dag vrij te nemen van je werk. Dat noemt de winkel dan ook #lekkervoorspelbaar.
In onderstaand filmpje legt Pieter Zwart het principe uit:
Keuze uit 3 tijdvakken
Nadat je hebt besteld, kies je uit 3 tijdvakken: ’s ochtends, ’s middags of ’s avonds. De avond voordat je aankoop wordt geleverd, krijg je een bericht met meer details over het tijdstip en weet je binnen welk uur je bestelling komt. Op de bezorgdag zelf krijg je een SMS met de tijd en een half uur voordat Coolblue aan de deur staat, een telefoontje. Zoals je van het e-commercebedrijf gewend bent, installeren ze de apparatuur en testen of het werkt. Als je wilt, nemen ze ook meteen je oude witgoed mee.
De dienst is gisteren van start gegaan in Nederland, vanaf half april kunnen ook Belgische klanten zelf bepalen wanneer witgoed wordt bezorgd.