Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
De Telegraaf gaat in opdracht van Tele2-Versatel een serie betaalde web-TV programma’s maken rondom de wedstrijden uit het Eredivisie voetbal.
De programma’s bestaan uit wedstrijdsamenvattingen inclusief commentaar en analyses van de Telesport redactie van De Telegraaf. Deze nieuwe voetbalprogramma’s zijn vanaf begin 2007 ook bereikbaar via de websites van De Telegraaf.
Voetballiefhebbers kunnen via De Telegraaf een abonnement afsluiten voor een klein tarief per maand. Daarnaast heeft De Telegraaf plannen om bij Tele2 een IPTV kanaal te starten met eigen Telegraaf content.
Verder lezen over Telegraaf
Media03.11.2013
Het Telegraaf Concern en Hyves: onvermogen tot hervormingen
Mobile02.01.2013
Bliep is per 1 januari een zelfstandig bedrijf
Technology27.10.2012
Uitgevers in Nederland en Belgie storten zich op Windows 8
Social Media18.05.2010
Social Media case: De Telegraaf Boycot
E-mail26.02.2009
Telegraaf Media wint MarketingSherpa Email Award
Online14.02.2009
Meer dan 250 inzendingen Project 2009
Mobile05.02.2009
Papieren krant op je mobiel
Online09.01.2009