Op shoppen weblog een mooie relaas hoe een aardige viral een (letterlijke) nachtmerrie kan worden: “Mijn man wilde ook nog iets ‘scoren’ van Victor & Rolph, dus hebben wij besloten om het online te proberen. Wij zaten met 2 aparte computers, ruim voor 00.01 uur klaar, maar precies om 00.00 uur ging de server van H&M op zwart.
Na vele keren opnieuw proberen, hadden we eindelijk verbinding. Dus wij als een gek van alles in het winkelwagentje stoppen (ik heb nl. een klantnummer + pincode, en alles wat er in je shoppingbag hebt zitten is gereserveerd voor je, volgens H&M) en rond 00.45 uur gingen we naar de kassa. Alles gecontroleerd, adres, maten etc. en bestelling is akkoord.
Ja dat dachten we ook, maar op het allerlaatste scherm bleek alles uitverkocht te zijn. Dus H&M, jullie maken je beloftes niet waar, het klopt absoluut niet dat alles wat in je shoppingbag zit, ook echt van jou is! Ik was voorheen zeer tevreden over de onlineshop van H&M, maar na vannacht heb ik er een reuze kater aan overgehouden, waardeloos.”