Amerikaanse cijfers over de advertentie-uitgaven in ’t eerste half jaar van 2006 wijzen op gestegen uitgaven aan TV-reclame.
De advertentie-uitgaven stegen uberhaupt met zo’n 5%. TV nam 0,6% toe naar 44,3% van het totaal, internet steeg met 0,8% naar 6,4% van ’t totaal: Ca. 7x zoveel naar TV als naar internet. Niet in lijn met ’t tijdsbestedingspatroon dus…
Verder lezen over Reclame
Advertising06.11.2024
Mag er straks nog wel reclame worden gemaakt voor vliegen?
Advertising22.07.2024
Ster Gouden Loeki voor goede doelen: de eerste genomineerden
Entertainment13.05.2024
Ook NLZIET komt met een goedkoper abonnement met reclame
Gadgets10.05.2024
Apple: ‘Sorry voor onze smakeloze reclamespot voor de iPad’
Advertising26.04.2024
YouTube wil straks ook reclame laten zien als je pauzeert
Nieuws05.02.2024
Commerciële ontstoppingsmiddelen slecht voor afvoer en milieu
Hersenspoeling door veelvuldig adverteren blijkt te werken!Entertainment07.09.2023
YouTube gaat langere reclameblokken uitproberen
Alleen als je op tv streamt, in ruil voor minder onderbrekingenMarketing23.08.2023