Online14.09.2006

Qi gaat internationaal met LottaKucha


1158217916qi.jpg
1158217916qi.jpg

Voor de meeste marketeers en online specialisten is het geen gemakkelijke opgave om de beste bureaus voor online advertising in Europa te benoemen.

Opvallend weinig contact is er ook tussen de bureaus onderling. Qi heeft daarom het initiatief genomen om hier verandering in te brengen. Op 14 september wordt met de eerste editie van LottaKucha de aftrap gedaan voor een nieuwe Europese ‘eenwording’.

Belangrijkste doel van het nieuwe initiatief is wederzijdse inspiratie. Rogier Vijverberg van Qi: ‘De ontwikkelingen op online gebied volgen elkaar in razend tempo op. Het is waanzinnig inspirerend om met vakgenoten ervaringen te delen en nieuwe ontwikkelingen te bediscussiëren’.

Het ontwikkelen van een gedeelde visie behoort ook tot de mogelijkheden. ‘Internet is grenzeloos. In toenemende mate concurreren wij en onze klanten in de strijd om aandacht op internet met grote Amerikaanse campagnes met veelvoudig budget.

Kijk naar de Cyberlions: alle winnaars zijn grootschalige producties, veelal uit de VS. Willen we in Europa niet achterblijven, dan moeten we ons gezamenlijk naar adverteerders meer laten gelden. Of juist zoeken naar meer creatief onderscheid’, aldus Vijverberg. via Persbericht

...