Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
Per 1 juli 2006 zijn Jeroen Cnossen (PCM) en Marlies Verschure (RTL) toegetreden tot het bestuur van de Stichting Internet Reclame (STIR). Cnossen en Verschure zullen het huidige bestuur, bestaande uit Lianne van der Kruk (ilse media), Martijn Brinkhoff (Telegraaf) en Jasper Lamers (WebAds) versterken.
Lianne van der Kruk, voorzitter: “De markt verwacht veel van STIR, net als wij zelf overigens. We hebben met het oude, kleinere bestuur veel tijd gestoken in ontwikkeling van het onderzoek zelf. Natuurlijk heeft de TC daarin ook een belangrijke rol en de zeggenschap van de TC zal daarin alleen maar toenemen. In de periode die voor ons ligt zal het bestuur zich richten op de strategiebepaling voor de langere termijn.
Verder lezen over Reclame
Advertising06.11.2024
Mag er straks nog wel reclame worden gemaakt voor vliegen?
Advertising22.07.2024
Ster Gouden Loeki voor goede doelen: de eerste genomineerden
Entertainment13.05.2024
Ook NLZIET komt met een goedkoper abonnement met reclame
Gadgets10.05.2024
Apple: ‘Sorry voor onze smakeloze reclamespot voor de iPad’
Advertising26.04.2024
YouTube wil straks ook reclame laten zien als je pauzeert
Nieuws05.02.2024
Commerciële ontstoppingsmiddelen slecht voor afvoer en milieu
Hersenspoeling door veelvuldig adverteren blijkt te werken!Entertainment07.09.2023
YouTube gaat langere reclameblokken uitproberen
Alleen als je op tv streamt, in ruil voor minder onderbrekingenMarketing23.08.2023
Generatieve AI breekt door in de reclamewereld
Commercials maken kan 10 tot 20 keer goedkoper, zeggen marketeersVerder lezen over Stir
Advertising04.06.2013
comScore breidt Audience Measurement in Nederland uit
Online21.03.2012
JIC STIR : Surfvolume in 2011 met 18% gegroeid
Online01.07.2011
STIR in zee met comScore en Intomart GfK voor nieuw bereiksonderzoek
Online17.03.2011
STIR publiceert Internet Marktmonitor 2010
Online07.09.2010
Nederlanders zijn langer online
Online21.02.2010
STIR Internet Marktmonitor 2009
Online13.07.2009
Nieuwe Directie voor JIC STIR
Online17.05.2009
STIR wordt JIC STIR
Verder lezen over Telegraaf
Media03.11.2013
Het Telegraaf Concern en Hyves: onvermogen tot hervormingen
Mobile02.01.2013
Bliep is per 1 januari een zelfstandig bedrijf
Technology27.10.2012
Uitgevers in Nederland en Belgie storten zich op Windows 8
Social Media18.05.2010
Social Media case: De Telegraaf Boycot
E-mail26.02.2009
Telegraaf Media wint MarketingSherpa Email Award
Online14.02.2009
Meer dan 250 inzendingen Project 2009
Mobile05.02.2009
Papieren krant op je mobiel
Online09.01.2009