Vrijwel ieder dagblad, landelijk of regionaal heeft over 2005 flink wat lezers verloren. Het FD, Trouw en de Barneveldse Krant scoorden nog een plus, maar ’t AD, Telegraaf, Volkskrant en NRC verloren tussen de 3 tot 6% van hun lezers.
Allemaal aan internet-nieuwslezers? Nee, niet helemaal. De lezersbestanden van de gratis-krant Metro groeide naar 415.000 lezers (+ 22%), en dat van Spits naar 382.000 (+7%). Op Mediaonderzoek staat ’t complete overzicht.
Verder lezen over Telegraaf
Media03.11.2013
Het Telegraaf Concern en Hyves: onvermogen tot hervormingen
Mobile02.01.2013
Bliep is per 1 januari een zelfstandig bedrijf
Technology27.10.2012
Uitgevers in Nederland en Belgie storten zich op Windows 8
Social Media18.05.2010
Social Media case: De Telegraaf Boycot
E-mail26.02.2009
Telegraaf Media wint MarketingSherpa Email Award
Online14.02.2009
Meer dan 250 inzendingen Project 2009
Mobile05.02.2009
Papieren krant op je mobiel
Online09.01.2009