De website van de Rabobank is volgens de jury van 2C Communication Consultancy het meest ‘usable’, voor Geldshop.nl en Bol.com.
Zoals blijkt uit ’t jury rapport wordt de site gewaardeerd om haar navigatiemenu’s, die idd ook helder zijn. Een negatief puntje zou de positie die ‘internetbankieren’ binnen het hoofdmenu inneemt zijn. Die positie is zeer centraal, direct naast de home-button, maar wat daar niet goed aan is, is niet helemaal duidelijk.
Op Usability Award.nl lees je meer over de selecties en uitslag.
Verder lezen over Rabobank
Mobile21.02.2024
Je kunt je iPhone nu als ‘pinterminal’ gebruiken
Online01.11.2023
Wat is Wero en wat gebeurt er met iDEAL?
Metaverse28.09.2022
Het metaverse wordt door banken gebruikt voor duurzaamheidsdoelen
Online17.05.2022
Waarom je moet oppassen bij geld pinnen in het buitenland
Cybercrime13.04.2022
Tweestapsverificatie van banken gemakkelijk verschalkt door phishing-scams
Banken zijn verwijtbaar als het op de gevolgen van phishing-scams aankomtCybercrime24.02.2022
Banken kunnen phishing via valse bankwebsites grotendeels verhinderen
Hoe een adequate bancaire systeemoplossing tegen phishing in beginsel mogelijk isMobile20.01.2022
Ongevraagde betalingstransacties aan de voordeur of met onbekenden? Beter van niet!
Mobile17.01.2022