Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
Nederlanders geven minder uit aan online aankopen dan de gemiddelde Europeaan. Ook koopt hij de minste producten online.
Afgelopen halfjaar heeft de Nederlander gemiddeld voor 612 euro aan (3) artikelen besteld. De gemiddelde Europeaan gaf de afgelopen zes maanden 664 euro aan vijf producten uit. De Brit besteedde met 1.285 euro aan twaalf artikelen het meest, zo blijkt uit onderzoek in opdracht van online prijs- en productvergelijker Kelkoo gehouden onder 7.000 Europeanen.
Nederlandse internetconsumenten zijn vooral geinteresseerd in online reistickets en vakanties . Vakanties worden ook het meest online verkocht; 80% zocht online naar vakanties, 42% kocht online een vakantie. Daarmee staan de vakanties bovenaan in de top-10 van online aankopen in Nederland, gevolgd door achtereenvolgens: vliegtickets, theater/bioscoopkaarten, elektronica, boeken, muziek downloads, concert/festivalkaarten, cd`s, kleding en onroerend goed. (Bron: admanager.nl)
Verder lezen over Music
Online19.07.2024
Apple stelt dat Spotify niet meer innoveert
Entertainment27.06.2024
In drie stappen een Winner Man op festivals
Online25.06.2024
Platenmaatschappijen gaan achter AI-muzieksoftware aan
Gadgets07.06.2024
Vaderdag giftguide 2024: toffe gadgets en cadeau’s om te geven
Events30.05.2024
Een nieuwe editie van het Sprints & Sneakers Festival
A New Definition of GrowthCybercrime30.05.2024
Mogelijk hack bij Ticketmaster: honderden miljoenen gegevens buitgemaakt
Gadgets23.05.2024
Spotify zegt dat mensen Car Thing moeten weggooien
Mobile23.05.2024