De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Business-to-business marketeers maken bij hun marketingmethoden in toenemende mate gebruik van internet . Bijna de helft geeft aan het afgelopen jaar online media te hebben ingezet. Dat blijkt uit een studie van Forrester Research.
De belangrijkste vorm van marketing zijn evenementen waarbij de doelgroep persoonlijk wordt ontmoet: 60,2% van de B2B-marketeers bedient zich van deze vorm van communicatie. Direct mail volgt met ruim 56%, terwijl online marketing de derde plaats inneemt met 48,7%. De meeste marketeers verwachten in 2008 meer gebruik te maken van internet en minder van direct mail.
Kranten en gedrukte nieuwsbrieven krijgen zware klappen te verduren: voor zakelijke marketing zal het over 3 jaar 20-25% minder worden ingezet dan nu, voorspellen de ondervraagde marketingmanagers. Opvallend is dat 44% van de respondenten verwacht dat ze in 2008 gebruik zullen maken van televisie: meer dan de 41,4% die het medium momenteel inzet. via ebase
Verder lezen over Televisie
Entertainment14.11.2024
Dit zijn alle kandidaten van Wie is de Mol? seizoen 25
Entertainment11.11.2024
ALONE: Next level survival-tv en zwaarste reality avontuur ooit?
Binnenkort op VideolandStartups30.09.2024
Waarom het een goed idee is dat Amazon een Shark Tank maakt
Gadgets23.09.2024
5 dingen die je moet weten over Google TV Streamer
Technology06.09.2024
Philips TV viert 20 jaar Ambilight
Video29.08.2024
Een tv-programma opnemen? Ziggo gooit er een reclameblok voor
Gadgets06.08.2024
Google introduceert opvolger van de Chromecast: Google TV Streamer
Gadgets23.07.2024