![new dc](https://dutchcowboys.nl/wp-content/uploads/2024/04/cropped-logo-new-dc-100x100.png)
De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Met 8.300 bezoekers en meer dan 230 exploitanten is de Ad:Tech uitgegroeid tot de grootste interactieve marketingconferentie van de wereld. De keuze aan sessies, sprekers en stands is overweldigend. Maar levert de conferentie ook nieuwe inzichten op? Een sfeerimpressie van bezoeker Klaas Weima uit New York.
Het is dringen en zweten in de nauwe gangen van het Hilton in Upper Manhattan. Een zichtbaar bewijs dat internet voor de marketeer weer bovenaan de agenda staat. Opvallend is het toenemende internationale karakter van de beurs. Naast Amerikanen en Canadezen zijn ook veel Chinezen, Duitsers en zelfs een handjevol Nederlanders afgereisd naar New York voor een kennis-update.
Mede dankzij de grote variëteit was de kwaliteit van presentaties op de openingsdag niet meer wat we gewend zijn van Ad:Tech. Tijdens de rommelige keynotes en oppervlakkige panel discussies was diepgang ver te zoeken. Het enige interactief werk wat Sean Dee – Chief Marketing Officer van Hard Rock – de toeschouwers kon presenteren was een Flash banner ter promotie van het nieuwe Café op Times Square. Het niveau van Saatchi & Saatchi’s CEO’s – Kevin Roberts – kwam helaas ook niet veel verder dan het showen van flitsende reclamefilmpjes met de volumeknop op tien. Waar is het echte baanbrekende interactieve werk? Tijdens de keynotes van de eerste dag bleef deze vraag onbeantwoord.
Spannender werd het tijdens de tweede dag, met meer aandacht voor trends en ontwikkelingen. Ad:Tech koos dit jaar bewust voor het thema Age of Engagement. Met de komst van instrumenten zoals blogs en podcasts laten consumenten steeds vaker hun stem te laten horen. Daarboven op komt rss, waarmee informatie nog sneller en toegankelijker is geworden. Niet alleen positieve maar vooral ook negatieve ervaringen met bedrijven worden gretig gepost. lees verder op Emerce
De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Verder lezen over Reclame
Advertising22.07.2024
Entertainment13.05.2024
Gadgets10.05.2024
Advertising26.04.2024
Nieuws05.02.2024
Entertainment07.09.2023
Marketing23.08.2023
Social Media17.08.2023
Verder lezen over RSS
Online10.01.2024
Media29.03.2013
Online17.03.2013
Technology16.03.2013
Technology14.03.2013
Technology14.03.2013
Media16.01.2013
Online27.03.2010
Verder lezen over Weblog
Online19.09.2023
Social Media02.05.2023
Search13.03.2023
Online01.06.2021
Search24.09.2020
DC Business31.07.2020
Nieuws08.06.2020
DC Business10.01.2020