Meer dan 60% van de direct marketeers gaat in 2006 meer geld uitgeven aan Internet. Volgens Direct magazine’s “2005 Online Marketing Survey” gaat dit ten kosten van de traditionele media.
Dit staat direct in lijn met de opbrengsten. Online sales draagt al 25% (was 20%) bij aan de totalen verkoop. Waar al dit online budget naar toe gaat? Search natuurlijk! Verder wordt genoemd analytics en website customization. via eMarketer
Verder lezen over Analytics
Search13.08.2024
SEO bureau vs in-house: de voor- en nadelen
Search13.04.2021
De voordelen van goede een goede SEO-strategie en linkbuilding
Search12.04.2021
Google komt met handige updates in Search Console
Zo zijn je website statistieken in nog meer detail te analyseren!Online08.02.2021
Google Analytics 4 (GA4) – Wat zijn de grootste verschillen en de voor- en nadelen?
DC Business11.12.2019
Dutch Analytics haalt investering van 2 miljoen euro op
Bij Global Founders Capital en BAMOnline11.09.2019
SAP Analytics Cloud biedt ASICS realtime inzicht in prestaties
Marketing28.08.2019
De belangrijkste thema’s van de vijfde editie van Big Data Expo
Marketing06.11.2018