De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Internetgebruikers zien de online reclame die ze tegen gekomen, in veel gevallen aan voor reclame die bedoeld is voor een andere leeftijdsgeneratie.
Dat blijkt uit een recent onderzoek onder zo’n 6.400 Amerikaans internetgebruikers. Zo denkt meer dan de helft van de jongeren dat online reclame zich vooral richt op andere leeftijdsgroepen. Er zijn natuurlijk veel verklaringen mogelijk voor dit opmerkelijke resultaat.
Opdrachtgever Burst trekt de voor de hand liggende conclusie dat er nog het een en ander te verbeteren valt aan mediaplanning en creatie. Maar er zijn er natuurlijk ook alternatieve conclusies mogelijk: dat jongeren sites bezoeken die zich richten op een ouder publiek, etc.
Verder lezen over Reclame
Advertising22.07.2024
Ster Gouden Loeki voor goede doelen: de eerste genomineerden
Entertainment13.05.2024
Ook NLZIET komt met een goedkoper abonnement met reclame
Gadgets10.05.2024
Apple: ‘Sorry voor onze smakeloze reclamespot voor de iPad’
Advertising26.04.2024
YouTube wil straks ook reclame laten zien als je pauzeert
Nieuws05.02.2024
Commerciële ontstoppingsmiddelen slecht voor afvoer en milieu
Hersenspoeling door veelvuldig adverteren blijkt te werken!Entertainment07.09.2023
YouTube gaat langere reclameblokken uitproberen
Alleen als je op tv streamt, in ruil voor minder onderbrekingenMarketing23.08.2023
Generatieve AI breekt door in de reclamewereld
Commercials maken kan 10 tot 20 keer goedkoper, zeggen marketeersSocial Media17.08.2023