De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Vandaag start een opmerkelijk onderzoek naar het gedrag rondom tv-kijken van Nederlanders: Voor de Buis in Nederland. TNS NIPO en KPN nemen aan de vooravond van mogelijke veranderingen op het gebied van tv-kijken een kijkje in de Nederlandse huishoudens.
Het onderzoek richt zich op onderwerpen als: zijn er verschillende typen kijkers, welke rol heeft de tv in de Hollandse huiskamers, blijven we thuis voor onze favoriete tv-programma’s, wie beheert de afstandsbediening en wat vinden we eigenlijk van het zap-gedrag van onze medekijkers ?
Iedere tv-kijkende Nederlander vanaf 14 jaar kan vanaf vandaag aan het onderzoek deelnemen via www.voordebuis.nl. Het invullen van vragenlijst, die gedurende drie weken online is, duurt ongeveer 10 minuten. Ook start vandaag een tv- en internetcampagne om het onderzoek onder de aandacht te brengen en een zo groot mogelijk aantal respondenten te genereren.
Verder lezen over KPN
Mobile18.11.2024
We gaan nu naar telefoonloze telefoonwinkels zonder personeel
Online18.06.2024
Internet thuis wordt dit jaar weer duurder
Mobile04.12.2023
Terugblik: Pocketline Swing was voor velen de eerste mobiel
Cybercrime28.11.2023
Veel MKB-bedrijven denken niet interessant genoeg te zijn voor cybercriminaliteit
Wrong!Mobile10.11.2023
KPN Teletolk voor doven en slechthorenden gaat door
Nog minimaal tot eind 2028Gaming07.11.2023
NVIDIA GeForce NOW komt naar KPN glasvezel en 5G abonnees
Nieuwe gamestreaming bundel wordt begin 2024 gelanceerdGaming25.10.2023
KPN blijft voorlopig partner van de eDivisie
Online09.10.2023