Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
De BBC is hard op weg een crossmediale uitgever te worden: na de ontwikkeling van een eigen videostandaard en downloadbare radioprogramma’s en klassieke symfonieën volgt nu de online première van een comedyserie – een week voor deze op tv te zien zal zijn.
De afdeling new-media van de BBC zit vol ideeën en krijgt van de directie de ruimte om te experimenteren. Op 19 juli kunnen internetters de première van het tweede seizoen van de BBC Three-comedyThe Mighty Boosh online zien. Een week later volgt de eerste reguliere tv-uitzending.
Het experiment is mede mogelijk door de explosieve groei van breedbandinternet in Engeland tot zes miljoen snel internet-aansluitingen. (via).
Verder lezen over Crossmedia
Advertising22.07.2024
Ster Gouden Loeki voor goede doelen: de eerste genomineerden
Marketing13.10.2023
5 x waarom stockmedia voor je eigen website heel handig zijn
Media14.09.2023
Artifact: alles wat je moet weten over deze handige nieuwsapp
Media22.03.2023
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play
"Voor elk merk het juiste speelveld"DC Business19.01.2023
Zo kies je het juiste kanaal om je boodschap over te brengen
Online10.01.2023
Raad van State geeft advies over reclameverbod voor online gokken
Online13.09.2022
Uitgevers uit onder andere Nederland eisen 25 miljard van Google
Marketing16.06.2022