Hoe zetten Nederlandse bedrijven hun social media in en welke verschuivingen kunnen in de toekomst verwachten? Wat zijn de hypes en wat de blijvers? Én wat voor content is aantrekkelijk voor social media-gebruikers? Het Pondres Social Media Onderzoek 2014 (#SMO_14) zoekt naar antwoorden op deze vragen.
Het onderzoek is een samenwerking tussen Pondres en online onderzoeksbureau MWM2 om de professional van actuele inzichten te voorzien. MWM2 stelt haar onderzoekstool ter beschikking en waarborgt de kwaliteit van het onderzoek.
We zijn benieuwd naar jouw visie en gebruik van Social Media op bedrijfsniveau. Immers, zonder deelnemers geen onderzoek en zonder onderzoek geen inzicht. Daarom vragen we je om 10 minuten tijd te maken en deze vragenlijst in te vullen. Na afloop van het onderzoek ontvang je dan uiteraard een uitgebreide rapportage met alle ins en outs.
Het onderzoek geeft o.a. antwoord op de volgende vragen:
We voeren het onderzoek uit in diverse branches om zo een compleet beeld te krijgen van de huidige ontwikkelingen rondom Social Media. We stellen je medewerking aan het #SMO_14 zeer op prijs en bovenal zijn we erg benieuwd naar je visie.
Meedoen? Vul de enquête hier in.