Online20.08.2013

De nominaties voor de Website van het Jaar 2013 verkiezing zijn bekend


de-nominaties-voor-de-website-van-het-ja.jpg
de-nominaties-voor-de-website-van-het-ja.jpg

De nominaties voor de Website van het Jaar verkiezing 2013 zijn vandaag bekendgemaakt. Van 16 september tot en met 25 oktober 2013 kan iedereen zijn stem uitbrengen op zo’n 250 genomineerde websites. De winnaars worden vervolgens bekendgemaakt tijdens de feestelijke Website van het Jaar Awardshow op 14 november aanstaande.

Wat zijn volgens het Nederlandse publiek de beste en populairste websites van 2013? Het publiek kiest in 20 categorieën zijn favoriet, welke o.a. beoordeeld worden op inhoud, navigatie en ontwerp. In elke categorie zijn 2 prijzen te winnen: de Beste en de Populairste Website van het Jaar. De ‘Beste Website’ is de site met de hoogste score. De ‘Populairste Website’ is de site met de meeste stemmen. De overall winnaar is de website met de beste relatieve beoordeling en mag zich ‘Dé Website van het Jaar’ noemen.

De verkiezing wordt dit jaar voor het 13e achtereenvolgende jaar uitgevoerd door marktonderzoeksbureau MetrixLab in samenwerking met Emerce. Met circa één miljoen stemmen behoort de Website van het Jaar verkiezing tot de grootste publieksprijzen van ons land. Winnaars in 2012 waren onder andere Tweakers, Funda, Groupon, Volvo, Google en 24Kitchen. De verkiezing wordt naast Nederland ook gehouden in Duitsland, Frankrijk, Engeland, Spanje, Italië, India en Brazilië.

...

Verder lezen over Emerce

Dit was Emerce Digital Marketing Live! 2023

Opkomende social media platformen, nieuwe inzichten in de wereld van SEO door de opkomst van AI, inspirerende leadgeneratie-technieken, e-mailmarketing voor gevorderden en een aantal topmerken die hun online marketing st...

Events20.06.2023

Dit was Emerce Digital Marketing Live! 2023

Een recap van een van de grootste digitale marketing evenementen van de Benelux
Retail Nederland let op, conversational commerce komt er aan!

Conversational commerce is geen hype of nieuwe marketing term. Het is serious business en wordt wereldwijd al veelvuldig toegepast. Het zal binnen een paar jaar leiden tot nog minder bezoek aan de fysieke winkels en de v...

Online06.02.2018

Retail Nederland let op, conversational commerce komt er aan!

Emerce eTravel met Roomlr, Expedia, Generator en Facebook

Bas Lemmens, founder van Roomlr, komt naar eTravel 2015. Net als AirBnB staat Roomlr voor de "sharing economy" en hopen zij een verandering teweeg te brengen in de reisbranche. Wie zijn die nieuwe spelers in de reismarkt...

Events21.05.2015

Emerce eTravel met Roomlr, Expedia, Generator en Facebook

Verhoog je conversie met de inzet van gebruikersfeedback

Bij de 6e editie van Emerce Conversion stond het thema A/B testing centraal met keynotes van Pete Komen (oprichter van Optimizely) en Ton Wesseling (A/B-test goeroe). Een onderwerp dat deze dag minder aandacht kreeg is...

Events15.04.2015

Verhoog je conversie met de inzet van gebruikersfeedback

Het tijdperk van digitale verleiding

Tijdens Emerce Conversion 2015 kwam het onderwerp ‘personaliseren’ tijdens verschillende sessies uitgebreid ter sprake. Waar de online marketeer tot twee jaar terug nog druk bezig was met het experimenteren van A/B-t...

Events15.04.2015

Het tijdperk van digitale verleiding

Emerce Engage 11 december in Amsterdam

Engage gaat over de beste strategieën voor organisaties met grote klantendatabases. Via e-mail, social, web en offline kanalen. Nieuwe inzichten en de beste actuele cases rond effectief gebruik van data, intelligent geb...

Events26.11.2014

Emerce Engage 11 december in Amsterdam

Emerce Etravel congres: Het optimaal bedienen van de reiziger

Afgelopen week werden tijdens het Emerce Etravel event de nieuwste trends en ontwikkelingen in de reiswereld getoond. Vraagstukken rondom het succesvol gebruiken van data en het ontwikkelen van goede social media campagn...

Events14.06.2014

Emerce Etravel congres: Het optimaal bedienen van de reiziger

Emerce Engage: The next step in multichannel klantcontact

Tibert Verhagen, associate professor e-business aan de VU Amsterdam, spreekt op Emerce Engage over de belangrijkste drijfveren van customer engagement en toont hoe je hier in de praktijk betere klantcommunities door krij...

Events27.11.2013

Emerce Engage: The next step in multichannel klantcontact