Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
Coca-Cola heeft gisteren haar eerste Pop-up Store ooit in Nederland geopend. De aanleiding voor deze ‘Share a Coke’ store is de toevoeging van 50 nieuwe voornamen op de halve liter flesjes Coca-Cola.
Pop-up stores zijn tijdelijke winkels die ook wel guerillashop worden genoemd en die opduiken in vaak bestaande winkelruimtes of (half)lege ruimtes op populaire locaties. Consumenten raken steeds vaker in de ban van een merk en willen daarmee ook verbonden zijn. Deze Pop-up stores komen onaangekondigd, trekken razendsnel publiek en verdwijnen weer binnen een aantal dagen of weken.
In deze speciale ‘Share a Coke Pop-up store’ in de Kalverstraat (nr 101) in Amsterdam, geopend t/m zondag 18 augustus, kun je op verschillenden manieren het merk Coca-Cola beleven en ter plekke delen met vrienden en familie.
In de store in de Klaverstraat bevind je je in een ware ‘Share a Coke’ wereld met om je heen de 200 populairste namen, maar ook de namen van de mensen die zich op dat moment in de store bevinden.
Als bezoeker kun je één gepersonaliseerd 33cl blikje op de labelmachines voor jezelf óf voor iemand anders maken, en kun je er op de foto met een gigantische Coca-Cola fles met je eigen naam erop om digitaal te versturen.
In de shop kun je uiteraard uit speciale vendingmachines een flesje met op de label één van de 200 populairste namen kopen en word je getrakteerd op een blikje ijskoude Coca-Cola.
Acteur Ruud Feltkamp opende gisteren in aanwezigheid van een groot publiek deze Coca-Cola store. Hij werd uitgenodigd vanwege de toevoeging van 50 nieuwe voornamen, waaronder ‘Ruud’. Ruud had Eva (zie onderstaande foto), één van zijn Facebook fans, uitgenodigd om zijn Coca-Cola met haar te delen.
Share a coke with Dutchcowboys
Verder lezen over Coca-Cola
Coffee corner08.02.2024
The Undrinkable Can een blikje Cola wat je niet kunt opdrinken
Metaverse05.04.2022
Coca Cola maakt op bijzondere wijze entree in metaverse
Cola met een Byte?Marketing17.06.2021
Bottlegate op EK: voetballers boycotten Coca-Cola en Heineken
Wat is er aan de hand?Nieuws29.01.2021
Coca-Cola: hoe zit het nou met dat geheime ingrediënt?
Nieuws08.10.2019
Coca-Cola introduceert fles gemaakt van oceaanplastic
Marketing06.06.2019
Niet recyclen? Dan hoef je ook geen Coca-Cola te drinken!
Marketing13.07.2017
Coco-Cola realiseert de hoogste mediawaarde
van de top 20 foodmerkenCoffee corner07.03.2017