Er zijn bedrijven die een andere logo willen, ontwerpen laten maken en deze testen om vervolgens het nieuwe logo geruisloos te introduceren, er zijn er die het publiek mee laten beslissen over een aantal opties en er zijn er die de indroductie met veel tamtam omgeven. Yahoo! maakt er een maand-lange periode van.
Op 5 september zal het nieuwe logo officieel gepresenteerd worden, maar tot die tijd komt er iedere dag een nieuw logo op de blog van Yahoo! en via diverse Social Media. De kleur paars en het uitroepteken zullen blijven, verder zal het logo meer passen bij de nieuwe visie en doelstellingen van Yahoo!: “a modern redesign that’s more reflective of our reimagined design and new experiences“.
Verder lezen over Logo
Media25.02.2020
Dit zijn de top 10 logo trends van 2020
Marketing05.10.2017
Hilarisch onderzoek laat mensen bekende logo’s natekenen
We kunnen het allemaal nietAdvertising19.09.2017
Goed idee: eco-branding zou miljoenen aan inkt kunnen sparen
Printerinkt is duurder dan Chanel N°5Video29.08.2017
YouTube krijgt voor het eerst in 12 jaar een nieuw logo
Marketing01.11.2016
6 basisprincipes waar populaire logo’s op gebaseerd zijn
Marketing24.09.2016
De evolutie van 12 klassieke logo’s
Marketing20.08.2016
Verborgen betekenissen in 9 logo’s
Entertainment29.06.2016
Het geheimzinnige nieuwe logo van Netflix
Verder lezen over Yahoo
Cybercrime14.12.2023
Gegevens op straat? Dit zijn de grootste datalekken ooit
Search06.04.2021
Yahoo trekt de stekker uit Yahoo Answers
Service sluit deuren op Star Wars DaySearch29.10.2020
Hoeveel bomen heeft Ecosia geplant?
Eco-vriendelijke zoekmachineTech in Asia20.11.2019
Yahoo! Japan en Line gaan fuseren
Online18.10.2019
Krijg jij nog 358 dollar van Yahoo?
Social Media14.08.2019
Tumblr wordt verkocht aan WordPress-eigenaar Automattic Inc.
Nieuws10.01.2017
Yahoo! wordt Altaba na overname door Verizon
CEO Marissa Mayer treedt afCybercrime23.09.2016