Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
In het afgelopen jaar stonden verschillende grote media-events centraal in de gegroeide onvoorspelbare wereld van de nieuws en media. Millennials worden groot en raken gewend aan een wereld waarin nieuws supersnel tot hun beschikking is dankzij sites als Twitter. Het nieuws gaat tegenwoordig zo snel dat grote nieuwsorganisaties hun uiterste best doen om de blogs bij te houden. In deze chaotische tijd van nieuwsvergaring heeft onderzoeksbureau yPulse verschillende Millennials in de leeftijdscategorie 14 tot 30 jaar oud vragen gesteld over hoe zij kijken naar het dagelijks nieuws, hoe ze dit verkrijgen en hoe ze het liefst op de hoogte gesteld worden van het nieuws. De resultaten zijn verwerkt in de bijgevoegde infographic.
Verder lezen over Millennials
Nieuws28.04.2023
Mentale misère millennials door werkdruk en stress
Nieuws13.12.2019
De travel trends voor 2020 volgens KLM
AI en milieubewust reizen staan vooropTechnology31.05.2019
Bang voor de tandarts? Artificial Intelligence in de tandheelkunde kan ons van die angst af gaan helpen
Advertising03.07.2018
Awareness campagne voor Millennials over melanoom
Discover Your SpotOnline25.05.2018
Vier harde tips voor Millennials die de werkvloer op gaan
Lifestyle30.11.2017
Zo creëer je een aantrekkelijke werkplek voor millennials
Online13.11.2017
Millennials willen vooral lenen voor een huis, verbouwing of auto
sponsored storyEvents23.03.2015