Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Pop-up advertenties, oplichting via loterijen en andere advertentiesoorten onderbreken niet alleen de doorstroom van informatie op het internet. Respondenten van een onlangs ingevulde enquête over irritante advertenties lieten weten dat dat ze er ook een slaaptekort door krijgen en dat ze niet meer toekomen aan de activiteiten die ze eigenlijk van plan waren op de computer. Ondanks deze feiten gaf 60 procent van de Amerikanen aan dat ze tv-commercials irritanter vinden dan internetadvertenties.
Het nieuwe medium internet is wel enorm in opkomst. 55 procent van de Amerikanen is van mening dat advertenties in hun mailbox best wel irritant zijn en 37 procent irriteert zich aan reclame via sociale netwerksites. Dit zijn de meest voorkomende soorten:
Pop-up advertenties: 70%
Loterij oplichtingen: 70%
Advertenties voor mannen: 66%
E-mails van afgetreden Afrikaanse leiders die om geld vragen: 64%
Advertenties voor producten en diensten die men niet nodig heeft: 58%
Advertenties voor vrouwen: 54%
Onderstaande infographic van onderzoeksbureau InsightsOne toont meer informatie over irritante advertenties.
Verder lezen over Internet
Mobile18.11.2024
We gaan nu naar telefoonloze telefoonwinkels zonder personeel
Online30.10.2024
Reddit voor het eerst winstgevend met recordaantal gebruikers
Online08.08.2024
Reddit laat je mogelijk straks betaalde subreddits maken
Search05.08.2024
5 manieren waarop ons zoekgedrag verandert
Online01.08.2024
World Wide Web Day: dit kan de GenAI-hype leren van de internetbubble
Cybercrime21.06.2024
Beveiligingsgevaar: update je laptop nog voor je op vakantie gaat
Gadgets21.06.2024
10 grappige gadgets voor mensen die van het internet houden
Online18.06.2024