De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Volgens onderzoek van Q&A zijn er tijdens de feestdagen meer dan 500.000 bestellingen niet op tijd geleverd. De online aankopen die bestemd waren voor Sinterklaas en Kerstmis zijn hiermee vaker dan vorig jaar niet op tijd geleverd door webwinkels.
Met Sinterklaas zijn 6,4% van de online bestellingen te laat geleverd. Met Kerst geldt dit zelfs voor 7,1% van de online bestellingen. Het onderzoek naar levering van bestellingen is rond de feestdagen uitgevoerd.
In totaal gaat het dus om meer dan 500.000 bestellingen die (door schuld van webwinkels) niet op tijd bij de consument terecht zijn gekomen. Blijkbaar was er toch de nodige moeite om de bezorgdiensten goed aan te laten sluiten op de explosieve vraag tijdens de decembermaand.
Het totaal aantal online bestellingen voor de feestdagen lag in 2012 op hetzelfde niveau als in 2011.
Verder lezen over Online Shop
Online14.11.2024
Amazon komt met zijn eigen Temu-killer
Online14.11.2024
In aanloop naar de feestdagen komt Sendcloud met WhatsApp Tracking
Online08.11.2024
EU-toezichthouders eisen dat Temu zich aan de regels houdt
Online31.10.2024
Eerst checken, dan bestellen: Klik niet meteen op die bestelknop!
Nieuwe campagne tegen onbetrouwbare webshopsTechnology08.10.2024
Is de kassaloze supermarkt mislukt?
Online07.10.2024
Heb je een webwinkel, let dan goed op hoe je knoppen heten
Online24.09.2024
Dit is het verschil tussen Riverty en Klarna
Online23.09.2024