Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Het einde der tijden? Of is het toch een storm in een glas water? De Maya-kalender stopt morgen (zie hier de countdown). Nationale-Nederlanden denkt echter dat het niet zo’n vaart zal lopen. Maar voor de zekerheid geeft de verzekeraar op deze wereldwijde ongeluksdag opnieuw een impuls aan de Twittercampagne #waterookgebeurt.
Met deze campagne kan iedereen via Twitter of waterookgebeurt.nl zijn pech en ongeluk delen met de hashtag #waterookgebeurt. De schademanagers van Nationale-Nederlanden zullen iedereen waar mogelijk helpen met handige tips of een concrete oplossing. De meest uitzonderlijke pechgevallen maken daarnaast kans op een toepasselijke verrassing om het leed te verzachten.
Het inhaken op het einde der tijden is geen opzichzelfstaand initiatief. Na eerdere campagnes rond Vrijdag de 13e en Zwarte Zaterdag geeft Nationale-Nederlanden opnieuw een impuls aan de belofte van #waterookgebeurt, om klaar te staan voor heel Nederland bij pech of ongemak.
Om de campagne extra onder de aandacht te brengen is er tevens een video (door Johan Kramer) ontwikkeld waarin mensen te zien zijn die het aflopen van de Maya-kalender wel erg serieus nemen.
Verder lezen over Hashtag
Social Media13.07.2022
Je krijgt meer macht over de For You-pagina op TikTok
Social Media23.08.2021
De dag van de hashtag heeft zijn eigen hashtag: #HashtagDay
De hashtag bestaat vandaag 14 jaar en dat wordt gevierd met een speciale emojiSocial Media09.12.2019
Het jaar 2019 op Twitter: Van boerenprotest tot samensterk
Social Media23.08.2019
De #hashtag bestaat vandaag 12 jaar
#HashtagDaySocial Media16.04.2019
De populariteit van Game of Thrones: miljoenen tweets & downloads
Nieuws09.04.2018
Twitter maakt depressie meer bespreekbaar met #WhatYouDontSee #3GoodThings en #openup
Advertising16.03.2018
#MarchforGiants: duizenden virtuele olifanten via Amsterdam naar Botswana
Social Media23.08.2017