De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
De virale campagne Domino’s Pizza Safe Sound heeft 2x goud gewonnen bij de European Excellence Award: in de categorieën Food & Beverages en Benelux. De video heeft inmiddels meer dan 2 miljoen views op YouTube en was internationaal Trending Video op YouTube. 1Camera won voor Akzo Nobel met de video Afscheid Hans Wijers ook twee keer goud, in de categorieën Internal Communication en Corporate Film & Video.
Safe Sound Campagne
Het door Indie Amsterdam bedachte ‘branded motorgeluid’ van de geluidloze elektrische bezorgscooters van Domino’s Pizza’s werd via een pr-campagne van Mediatic en Proudly Represents wereldnieuws. Het filmpje (zie hieronder) is ook te zien geweest op de Amerikaanse televisiezender CNBC.
Verder lezen over Campagne
Entertainment04.06.2024
Of je die jackpot nou wint of niet: wees een Winner Man
Online22.02.2024
Versturen van intieme beelden loopt in 1 op de 50 gevallen verkeerd af
Waarom hanteert Rutgers geen gezond tweesporenbeleid in relatie tot sexting?Video19.02.2024
Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal
Marketing13.02.2024
Samen bouwen aan de liefde: dit is de Valentijnsdag Love Challenge
'De enige roos die nooit verwelkt’Online27.03.2023
Doe mee met de Alzheimer Challenge: leg 300 kilometer af in april
voor een toekomst zonder dementieGaming22.03.2023
Campagne #OneLove nu ook in FIFA 23
Alle spelers kunnen de actie supportenMedia22.03.2023
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play
"Voor elk merk het juiste speelveld"Marketing16.02.2023