![new dc](https://dutchcowboys.nl/wp-content/uploads/2024/04/cropped-logo-new-dc-100x100.png)
De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
De McMood burger van James Zeelenberg uit Utrecht is de winnende burger van de eerste en tevens zeer succesvolle co-creatiecampagne van McDonald’s Nederland. Martijn Krabbé, jurylid en presentator van de finale, maakte gisteren, samen met Debbie de Wagenaar, Directeur Communicatie McDonald’s Nederland, bekend.
Na ruim 744.000 stemmen van het Nederlandse publiek, een kritische jureringsronde en een laatste test door een consumentenpanel, kwam de McMood uit meer dan 114.000 inzendingen naar voren als winnaar van ‘De Bekendste Burger’. De McMood, met onder andere spiegelei en de échte McDonald’s Fritessaus, is vanaf vandaag verkrijgbaar in de McDonald’s restaurants in Nederland.
McDonald’s Nederland is erg blij met de McMood, als winnaar van de eerste co-creatiecampagne in Nederland: “We vinden het belangrijk om naar onze gasten te luisteren en het is fantastisch om te merken dat zij zo graag met ons meedenken. Het succes van de campagne heeft onze verwachtingen ruimschoots overtroffen. We verwachten nu natuurlijk dat heel Nederland in the mood is om onze nieuwste burger te komen proeven,” aldus Debbie de Wagenaar, Directeur Communicatie McDonald’s Nederland.
De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Verder lezen over Co Creatie
Marketing15.06.2020
Events22.04.2013
Marketing25.02.2013
Events26.07.2012
Online12.05.2012
Online14.10.2011
Verder lezen over Co Creation
Marketing13.07.2020
Nieuws27.02.2016
Marketing31.10.2012
Social Media31.05.2011
Online21.05.2011
Marketing16.02.2011
Events03.02.2011
Media01.11.2010