De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
De op Los Angeles gerichte entrepreneur Brian Lee betrekt celebrities bij verschillende e-commerce projecten om op deze manier grote successen te boeken. Met de beroemde advocaat Robert Shapiro maakte hij de legale documentenwebsite LegalZoom, met realityster Kim Kardashian bedacht hij de schoenenwinkel ShoeDazzle en met actrice/moeder Jessica Alba verscheen hij met de babywinkel Honest Company. Zijn nieuwste project heeft één van de bekendste celebrities in de gehele geschiedenis als mede-oprichtster, namelijk Jennifer Lopez. Bij internetwinkel Teeology is het mogelijk om speciale t-shirts te bestellen die op een unieke manier trendy en vernieuwend moeten zijn.
Het bedrijf zal ook de fashion entrepreneurs Erica Zohar van American Groove (fashion marketing bedrijf) en Jeff Marine van JEM Sportswear in het team hebben. Teeology is van plan om t-shirts te verkopen met logo’s, wel op gelimiteerde basis. De prijs zal beginnen vanaf 29 dollar en kan dus alleen maar oplopen. Ook zal er een permanente collectie aanwezig zijn met normale t-shirts die te koop zijn vanaf 20 dollar. Volgens veel buzz op fashion websites zou de website vandaag gelanceerd moeten worden.
TechCrunch zocht meer information over Teeology op het internet en kwam uit bij een Facebook-pagina die gelanceerd was in november 2011. Ook vroeg het bedrijf eerder deze zomer naar grafisch ontwerpers. Bij deze vraag werd een beeld geschetst van hoe de t-shirts eruit moeten gaan zien:
‘Teeology is een fashion-forward luxury t-shirtlijn die shirts aanbiedt voor zowel mannen als vrouwen. Deze t-shirts hebben unieke elementen van crowdsourcing (denk aan Threadless.com), competitie (denk aan American Idol), social networking (denk aan Pinterest) en celebrities (denk aan Shoedazzle.com).
De stijlen van Teeology zijn trendy, pakkend en vooruitstrevend op het gebied van fashion. Deze stijl zal te zien zijn in onze lichaamsstijl en moet ook naar voren komen in het design van onze t-shirts. Mogelijke thema’s kunnen zijn: ‘Wild West’, ‘British Invasion’ en ‘California Dreamin’.’
Volgens het bericht kunnen mensen 500 dollar winnen door het maken van winnende t-shirt designs. Al met al is het een interessante vorm van business: het gebruiken van celebrities op het internet om zo producten beter op de markt te brengen. Uiteindelijk gaat het erom waar het geld is, iets wat deze entrepreneur op het internet heeft gevonden.
Verder lezen over E-Commerce
Online23.09.2024
Producten EasyToys liggen nu ook in de schappen bij Kruidvat
Online04.09.2024
Consument is onvoldoende geïnformeerd over duurzaamheid van online winkelen
Online01.07.2024
Albert Heijn opent een nieuw gemechaniseerd Home Shop Center
en zet in op verdere groei e-commerceOnline27.06.2024
Catawiki komt met een ‘nu kopen’ functie
Daarmee skip je de veilingOnline17.06.2024
5 x waarom een goede verpakking telt bij webshops
Events30.05.2024
Een nieuwe editie van het Sprints & Sneakers Festival
A New Definition of GrowthOnline11.03.2024
Webshops pas op: de nieuwe cookiewet wordt volop overtreden
Lifestyle18.02.2024