Online14.07.2012

Teeology: Jennifer Lopez begint eigen t-shirtlijn


teeology-jennifer-lopez-begint-eigen-t-s.jpg
teeology-jennifer-lopez-begint-eigen-t-s.jpg

De op Los Angeles gerichte entrepreneur Brian Lee betrekt celebrities bij verschillende e-commerce projecten om op deze manier grote successen te boeken. Met de beroemde advocaat Robert Shapiro maakte hij de legale documentenwebsite LegalZoom, met realityster Kim Kardashian bedacht hij de schoenenwinkel ShoeDazzle en met actrice/moeder Jessica Alba verscheen hij met de babywinkel Honest Company. Zijn nieuwste project heeft één van de bekendste celebrities in de gehele geschiedenis als mede-oprichtster, namelijk Jennifer Lopez. Bij internetwinkel Teeology is het mogelijk om speciale t-shirts te bestellen die op een unieke manier trendy en vernieuwend moeten zijn. 

Het bedrijf zal ook de fashion entrepreneurs Erica Zohar van American Groove (fashion marketing bedrijf) en Jeff Marine van JEM Sportswear in het team hebben. Teeology is van plan om t-shirts te verkopen met logo’s, wel op gelimiteerde basis. De prijs zal beginnen vanaf 29 dollar en kan dus alleen maar oplopen. Ook zal er een permanente collectie aanwezig zijn met normale t-shirts die te koop zijn vanaf 20 dollar. Volgens veel buzz op fashion websites zou de website vandaag gelanceerd moeten worden.

TechCrunch zocht meer information over Teeology op het internet en kwam uit bij een Facebook-pagina die gelanceerd was in november 2011. Ook vroeg het bedrijf eerder deze zomer naar grafisch ontwerpers. Bij deze vraag werd een beeld geschetst van hoe de t-shirts eruit moeten gaan zien:

‘Teeology is een fashion-forward luxury t-shirtlijn die shirts aanbiedt voor zowel mannen als vrouwen. Deze t-shirts hebben unieke elementen van crowdsourcing (denk aan Threadless.com), competitie (denk aan American Idol), social networking (denk aan Pinterest) en celebrities (denk aan Shoedazzle.com).

De stijlen van Teeology zijn trendy, pakkend en vooruitstrevend op het gebied van fashion. Deze stijl zal te zien zijn in onze lichaamsstijl en moet ook naar voren komen in het design van onze t-shirts. Mogelijke thema’s kunnen zijn: ‘Wild West’, ‘British Invasion’ en ‘California Dreamin’.’ 

Volgens het bericht kunnen mensen 500 dollar winnen door het maken van winnende t-shirt designs. Al met al is het een interessante vorm van business: het gebruiken van celebrities op het internet om zo producten beter op de markt te brengen. Uiteindelijk gaat het erom waar het geld is, iets wat deze entrepreneur op het internet heeft gevonden.

...

Verder lezen over E-Commerce

In aanloop naar de feestdagen komt Sendcloud met WhatsApp Tracking

Met de feestdagen in aantocht bereiden veel webshops zich inmiddels voor op de jaarlijkse golf van online bestellingen. De bekende vraag ‘Waar blijft mijn pakketje?’ blijft dan niet uit. Om dergelijke leveringsvragen beter te managen, introduceert Sendcloud nu WhatsApp Tracking. Deze nieuwe feature helpt niet alleen om het aantal klantvragen te verminderen, maar verhoogt ook de klanttevredenheid.

Online14.11.2024

In aanloop naar de feestdagen komt Sendcloud met WhatsApp Tracking

Eerst checken, dan bestellen: Klik niet meteen op die bestelknop!

We gaan in sneltreinvaart richting de feestdagen. Black Friday, Cyber Monday, Sinterklaas en Kerstmis volgen elkaar in rap tempo op. En dus gaan we ook met zijn allen weer op zoek naar de leukste cadeaus en scherpste aanbiedingen. Maar daar spelen ook kwaadwillenden slim op in. En dus komt Autoriteit Consument & Markt nu alvast met een waarschuwing voor onbetrouwbare webshops in aanloop naar de feestdagen.

Online31.10.2024

Eerst checken, dan bestellen: Klik niet meteen op die bestelknop!

Nieuwe campagne tegen onbetrouwbare webshops
Producten EasyToys liggen nu ook in de schappen bij Kruidvat

Kruidvat gaat vanaf 23 september een aantal erotische producten verkopen van EasyToys. De speeltjes en aanverwanten komen te liggen in 1.200 winkels in Nederland en België en natuurlijk ook online op Kruidvat.nl. Dankzij deze overeenkomst verdubbelt de erotische webshop in één keer zijn aanwezigheid in het Nederlandse en Belgische winkelbestand.

Online23.09.2024

Producten EasyToys liggen nu ook in de schappen bij Kruidvat

Consument is onvoldoende geïnformeerd over duurzaamheid van online winkelen

De Nederlandse consument geeft steeds meer geld uit online, maar ook steeds meer waarde aan duurzaamheid. Er is alleen wel werk aan de winkel voor webwinkels. Uit onderzoek van Thuiswinkel.org  blijkt namelijk dat consumenten niet voldoende zijn geïnformeerd over duurzaamheid van online winkelen. Daarnaast wordt de impact van het gedrag van consumenten ook nog vaak onderschat.

Online04.09.2024

Consument is onvoldoende geïnformeerd over duurzaamheid van online winkelen

Albert Heijn opent een nieuw gemechaniseerd Home Shop Center

Boodschappen doen, steeds vaker doen we dat vanuit huis op je smartphone of vanachter een laptop. En dat merkt ook Albert Heijn. Daar zien ze de vraag naar online boodschappen dermate sterk toenemen dat ze nu een 2e gemechaniseerd Home Shop Center (HSC) openen, ditmaal in Zwolle.

Online01.07.2024

Albert Heijn opent een nieuw gemechaniseerd Home Shop Center

en zet in op verdere groei e-commerce
Catawiki komt met een ‘nu kopen’ functie

Catawiki introduceerde vandaag een aantal nieuwe functies, waaronder de mogelijkheid voor kopers om de hele veiling over te slaan en het object direct te kopen voor een vaste prijs. In 2023 liepen veel geïnteresseerden het object van hun dromen mis: ze plaatsten een bod maar verloren de veiling. Om dit in de toekomst te vermijden, lanceert Catawiki de optie om iets gelijk te kopen. Dankzij deze functie kunnen kopers ervoor kiezen om een object meteen te kopen in plaats van de duur van de veiling af te wachten.

Online27.06.2024

Catawiki komt met een ‘nu kopen’ functie

Daarmee skip je de veiling
5 x waarom een goede verpakking telt bij webshops

Als je iets bij een kleine webwinkel bestelt, zeker als het een op papierwaren of cadeautjes toegespitste webshop is, dan weet je dat je vaak dat beetje extra kunt verwachten.

Online17.06.2024

5 x waarom een goede verpakking telt bij webshops

Een nieuwe editie van het Sprints & Sneakers Festival

Het Sprints & Sneakers Festival is terug voor zijn derde opeenvolgende jaar van succes, op 30 augustus 2024 in Thuishaven, Amsterdam. Na twee achtereenvolgende edities, breidt het thema van dit jaar ‘A New Definition of Growth' de grenzen van groei en impact verder uit.

Events30.05.2024

Een nieuwe editie van het Sprints & Sneakers Festival

A New Definition of Growth