De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
KLM lanceerde eind vorige week de nieuwe ‘Be My Guest‘ campagne. Daarmee worden mensen overal ter wereld uitgenodigd om online een gesprek te hebben met 1 van de 6 Bekende Nederlanders die deelnemen aan de campagne: Armin van Buuren, Ruud Gullit, Yfke Sturm, Wubbo Ockels, Jeroen Krabbé en Hella Jongerius.
KLM heeft voor deze personen gekozen, omdat ze in Nederland toonaangevend en pionier zijn in hun vakgebied. Uit de online gesprekken met de zes Nederlandse iconen blijkt welke deelnemer vanuit gedeelde interesse de beste reisgenoot is. Totaal kunnen zes deelnemers een reis winnen, één reisgenoot per Bekende Nederlander.
Het concept van de Be My Guest campagne sluit aan bij KLM’s Meet & Seat service, waarmee mensen die een KLM-vlucht hebben geboekt voor hun interessante mensen kunnen ontmoeten die ook aan boord zullen zijn. Op een beveiligd deel van KLM.com kunnen passagiers hun Facebook- of LinkedIn-profiel delen en die van medereizigers bekijken. Zo kan bijvoorbeeld een afspraak worden gemaakt om tijdens de vlucht naast elkaar te zitten.
Met het oog op privacy worden deze gegevens standaard twee dagen na de laatste vlucht gewist. Meet & Seat is inmiddels op alle intercontinentale KLM-vluchten beschikbaar.
Verder lezen over KLM
Artificial Intelligence29.10.2024
De toekomst van leren: KLM en de impact van AI
Technology28.10.2024
Air France-KLM legt fundament voor AI met sterk metadatamanagement
Technology05.08.2024
Schiphol test eerste Ground Power Unit op waterstof
Automotive16.07.2024
Je kunt nu Flying Blue Miles sparen bij Uber
Nieuws26.04.2024
Stewardessen op sneakers: KLM verruilt hak voor gymp
Nieuws07.02.2024
KLM zet AI in tegen voedselverspilling
Lifestyle23.10.2023
4x tips voor een onvergetelijke vakantie naar Aruba!
Technology13.10.2023