De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
ilse media BV breidt per 1 april haar portfolio uit met de websites van de mannenbladen van Sanoma Men’s Magazines (SMM) waaronder het populaire Autoweek.nl, Playboy.nl en Sportweek.nl. Op diezelfde datum voegt ilse media ook TVGids.nl, een website van Programmabladen AKN, aan haar netwerk toe.
Door de netwerk uitbreiding met de kwalitatieve websites van SMM vergroot ilse media haar online bereik onder de ‘moeilijk te vangen’ mannen tussen de 18 en 55 jaar. De SMM titels sluiten goed aan op het populaire NU.nl, dat sinds haar oprichting in 1999 vooral onder hoogopgeleide jonge mannen één van de favoriete websites werd. De mannensites van ilse media genereren gezamenlijk ca 160 miljoen pageviews per maand . De SMM titels zijn verantwoordelijk voor een stijging van ca 20% in de maandelijkse pageviews binnen dit segment.
Auke Visser, Directeur SMM: “Strategisch gezien wordt internet steeds belangrijker voor Sanoma Men’s Magazines. Al onze tijdschriften zijn actief op het net met als absolute topper www.autoweek.nl, waar we maandelijks meer dan 30 miljoen pageviews genereren. De verkoop van buttons en banners brengen we met veel vertrouwen onder bij Sanoma Uitgevers dochter ilse media. Een uiterst professioneel bedrijf met veel kennis van dit zeer dynamische marktsegment.”
Met TVGids.nl voegt ilse media een belangrijke infotainment site met de meest actuele overzichten wekelijks 16.000 tv-programma’s op meer dan 50 zenders in binnen- en buitenland toe aan haar netwerk. TVGids.nl is met ruim 1 miljoen unieke bezoekers per maand een goede aanvulling voor adverteerders op de bestaande informatieve en entertainment sites van ilse media, waaronder Download.nl en Cu2.nl.
Marita van Wijngaarden, Sales Manager: “Voor adverteerders betekent deze portfolio uitbreiding dat ilse media steeds meer voor hen kan betekenen. Door ons te ontwikkelen tot ‘one-stop-shop’ op het gebied van internet advertising kan een adverteerder bij ons terecht voor het bereiken van elke doelgroep en het realiseren van elke (bereiks-)doelstelling.”
Verder lezen over NU.nl
Mobile07.05.2013
NU.nl lanceert vernieuwde smartphone en tablet app voor Android
Mobile06.12.2012
Mobiele inspirator: Brechtje de Leij [interview]
Mobile22.11.2012
Herlancering NU.nl apps succesvol
Social Media01.09.2011
Een Social TV gids voor de iPad
Online27.07.2011
Nu.nl scoort goed op het web, mobiel en tablet
Online07.06.2011
Vernieuwde website Nu.nl
Social Media26.05.2010
NuLive geeft overzicht belangrijk twitternieuws
Online26.06.2009
Historisch fotoplatform van Nu.nl
Verder lezen over Playboy
Technology01.04.2024
Dit plaatje uit de Playboy is niet meer welkom in de tech
Social Media28.03.2018
Ook Playboy stopt nu met Facebook
Media04.02.2016
Playboy start nieuwe editie met Snapchat cover
Media13.10.2015
Nederlandse Playboy blijft naaktfoto’s publiceren
Online20.12.2013
Marly van der Velden in de Playboy verbreekt online records
Entertainment04.10.2013
Augmented reality op cover van jubilerende Playboy
Online05.02.2013
In samenwerking met Layar is de eerste interactieve Playboy beschikbaar
Advertising02.10.2012