De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
“Er is post!” is een van de grootste uitgaves die wordt verspreid in Nederland. Dit voorjaarsnummer, met een oplage van 6 miljoen, staat in het teken van “contact”. In dit nummer zijn er voor de lezer digitale extras toegevoegd in een voor het oog verborgen laag. Deze laag maakt het nu mogelijk voor de lezers om ook direct via het magazine te reageren op de aanbiedingen van PostNL en haar partners.
Het interactief maken van traditionele brievenbusreclame is volgens PostNL een mooie brug tussen fysiek en online. Ger Jacobs, Commercieel Directeur PostNL: “Door eerst zelf ervaring met deze toepassing op te doen, hoopt PostNL haar zakelijke klanten in de toekomst nog beter te kunnen adviseren over het gebruik van oude en nieuwe media.“
Hoe werkt het?
Na het installeren van de Layar applicatie kunnen de lezers van de Er is post! op pagina’s waar het Layar-icoon zichtbaar is eenvoudig op het aanbod van het magazine reageren. Door naar deze pagina’s te kijken via de Layar applicatie komen automatisch digitale knoppen tevoorschijn met links naar acties en websites, Facebook-likes, YouTube-video’s of applicatie-downloads.
Raimo van der Klein, CEO Layar: “‘Er is post!’ is een prachtig magazine om Nederland te laten ervaren hoe je papier interactief maakt. We hebben samen met PostNL hard gewerkt om er een mooie ervaring van te maken. Ik ben dan ook ontzettend benieuwd hoe de lezers van Er is post! op deze vernieuwende manier van het lezen van een magazine gaan reageren.“
Verder lezen over Augmented Reality
Gadgets29.10.2024
Snapchat brengt zijn camerabril Spectacles ook in Nederland uit
Gadgets25.09.2024
Meta presenteert zijn eerste augmented reality-bril Orion
Technology23.08.2024
Meta stopt met zijn concurrent voor Apple Vision Pro
Gadgets24.06.2024
Augmented reality-bril van Apple komt nog lang niet
Technology13.05.2024
De nieuwste augmented reality-bril is een heel gewoon montuur
Gadgets26.12.2023
Apple Vision Pro komt eraan: alles wat je moet weten
Marketing30.11.2023
Een ‘blended’ winkelervaring voor de feestdagen: virtueel en fysiek shoppen
Social Media09.11.2023
Snap Lens Fest: nieuwe mogelijkheden voor filtermakers
Verder lezen over Layar
Online05.02.2013
In samenwerking met Layar is de eerste interactieve Playboy beschikbaar
Mobile08.01.2013
Mobiele inspirator: Raimo van der Klein [interview]
Mobile11.07.2012
Layar app richting 1 miljoen downloads per maand
Online15.06.2012
Bol.com gaat samenwerking aan met Layar
Mobile06.06.2012
Layar Creator brengt de kracht van interactieve print binnen ieders handbereik
Mobile17.04.2012
Layar en Vtwonen komen met mobiele commerciële innovatie
Online02.04.2012
Stripboek Eppo verrijkt met Layar technologie
Mobile23.11.2011