De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
“Het nieuwe sjoppen kan beginnen!” Winkelen met de mobiele telefool boordevol aanbiedingen en verrassingen zoals gratis producten en kortingsbonnen, het kan met Sjopper voor de iPhone en Android-toestellen.
Klanten vinden de aanbiedingen met Sjopper in de buurt van de winkel. Klanten die gebruikmaken van de aanbieding, melden dit vanuit Sjopper op Twitter, Facebook of Hyves aan hun vrienden, een soort van ‘sociaal betalen‘.
Klanten kunnen ook verrassingspakjes tegenkomen in Sjopper. Deze pakjes zijn virtueel op verschillende locaties neergelegd door bedrijven. De gebruikers van Sjopper moeten echt in de buurt van deze locaties zijn om het pakje op te rapen. Pakjes kunnen een prijs bevatten of niet. En wie een prijs wint die meldt dit weer op zijn of haar favoriete social media kanalen.
Maar Sjopper is ook interessant voor bedrijven. Met Sjopper kunnen bedrijven effectief reclame maken via sociale media, tegen een geringe investering. Bedrijven plaatsen hun aanbiedingen in Sjopper en hun klanten zorgen ervoor dat de aanbiedingen en hun bedrijfsnaam voorbijkomen op Twitter, Facebook of Hyves. Bedrijven bepalen zelf welke aanbiedingen ze in Sjopper plaatsen, hoeveel en hoe lang ze duren. Geen verplichte kortingen, geen afnameverplichting en ook geen verrassingen achteraf.
Voor ondernemers biedt de app ook de mogelijkheid om verrassingspakketjes te verstoppen. Deze verrassingstechniek van sjopper is geschikt voor bijv: Productintroducties, jubileumacties, winkelcentraacties enz. Voor de consument is het een leuke actie en voor de ondernemer aandacht op sociale media.
Profiteer als ondernemer nu ook van mobiel adverteren: ter introductie, zonder verdere verplichtingen, zes weken gratis.
Een leuke app, alleen staan er zo kort na de lancering nog niet zo veel ‘aanbiedingen‘ in.
Verder lezen over Online Shop
Online14.11.2024
Amazon komt met zijn eigen Temu-killer
Online14.11.2024
In aanloop naar de feestdagen komt Sendcloud met WhatsApp Tracking
Online08.11.2024
EU-toezichthouders eisen dat Temu zich aan de regels houdt
Online31.10.2024
Eerst checken, dan bestellen: Klik niet meteen op die bestelknop!
Nieuwe campagne tegen onbetrouwbare webshopsTechnology08.10.2024
Is de kassaloze supermarkt mislukt?
Online07.10.2024
Heb je een webwinkel, let dan goed op hoe je knoppen heten
Online24.09.2024
Dit is het verschil tussen Riverty en Klarna
Online23.09.2024