De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Vanaf vandaag prijkt topchef Sergio Herman officieel als Nederlandse giant op de internationale ‘giant list‘ van Johnnie Walker. Hij is na saxofonist Benjamin Herman en acteur Rutger Hauer de derde Nederlander die gevraagd is als giant. Net als internationale grootheden Jenson Button, Ranulph Fiennes, Robert Carlyle en Lewis Hamilton, die eerder al een plek op deze fameuze lijst veroverden.
Sergio Herman weet als geen ander wat ‘Keep Walking‘, de slogan van Johnnie Walker, inhoudt. Van een stageplek als afwasser tot succesvolle chef met 3 Michelinsterren: hij slaagde erin tegenslagen te overwinnen en zo zijn weg naar de top te vervolgen. Het komende jaar staat Sergio Herman centraal in de Walk With Giants-campagne in Nederland om iedereen weer opnieuw met mooie levensverhalen te inspireren tot persoonlijke vooruitgang.
De campagne bestaat uit diverse activiteiten, waaronder een speciale app ‘Map of Inspiration’ op de Facebook fanpagina. Deze app laat met foto’s zien wat mensen, onder andere Sergio Herman, inspireert om zo ook anderen weer nieuwe inspiratie te geven.
De ‘walk’ van Sergio Herman
Voor Sergio is stilstaan geen optie en zeker niet de manier om perfectie te bereiken. Zijn geheim tot succes is niet alleen gebaseerd op smaken, maar ook op de perfecte kunstwerken die hij zijn gasten op hun bord serveert. Met zijn plaats in de top 20 van beste restaurants wereldwijd, vliegen mensen van overal in om deze ervaring te beleven. Daarnaast blijft hij op zoek gaan naar nieuwe elementen, andere manieren om zijn gasten (en ook zijn personeel) steeds weer een unieke beleving te geven. Zijn drang naar vernieuwing en perfectie komt tot uiting in de ongeëvenaarde, voortreffelijke creaties die hij steeds weer aanbrengt.
“Sergio Herman is voor ons niet alleen de perfecte giant, omdat hij steeds op zoek is naar vernieuwing en blijft doorgaan, maar ook omdat hij met zijn levenswijze ‘altijd in jezelf geloven en nooit opgeven’ perfect aansluit bij het motto van Johnnie Walker: Keep Walking. Of ‘blijven doorgaan!’, zoals Sergio zelf zegt,” aldus Ersi Tsoukaki, Senior Brand Manager bij Johnnie Walker. “Wij willen met het verhaal van Sergio mensen inspireren op hun tocht naar persoonlijke vooruitgang“.
Map of Inspiration
Vanaf januari is Johnnie Walkers app ‘Map of Inspiration’ te vinden op Facebook. Deze app is een wereldkaart, waarop iedereen de locaties kan opgeven en deze met beeld kan delen waar of waardoor hij of zij het meest geïnspireerd is geraakt. Alle inspirerende plekken ter wereld worden zo in kaart gebracht om elkaar te bewegen tot persoonlijke vooruitgang en succes. Het motto ‘we walk further when we walk together’ komt goed tot uiting in deze app. Ook Sergio deelt hier zijn persoonlijke plekken van inspiratie.
Verder lezen over Campagne
Entertainment04.06.2024
Of je die jackpot nou wint of niet: wees een Winner Man
Online22.02.2024
Versturen van intieme beelden loopt in 1 op de 50 gevallen verkeerd af
Waarom hanteert Rutgers geen gezond tweesporenbeleid in relatie tot sexting?Video19.02.2024
Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal
Marketing13.02.2024
Samen bouwen aan de liefde: dit is de Valentijnsdag Love Challenge
'De enige roos die nooit verwelkt’Online27.03.2023
Doe mee met de Alzheimer Challenge: leg 300 kilometer af in april
voor een toekomst zonder dementieGaming22.03.2023
Campagne #OneLove nu ook in FIFA 23
Alle spelers kunnen de actie supportenMedia22.03.2023
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play
"Voor elk merk het juiste speelveld"Marketing16.02.2023