De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Vorige week woensdag is in Amsterdam Zuidoost een helikopter gesignaleerd die de bazen van Nederland heeft bedankt. De onbemande helikopter voorzien van camera’s heeft verschillende bedrijven verrast met ‘Bedankt Baas‘. Deze actie van WishWish NL (uitvinder van beleveniscadeau de Pluim) laat zien dat waarderen en motiveren ook tijdens mindere economische tijden belangrijk is. De lachende en verraste gezichten achter de ruiten, in combinatie met de reacties op social media maakten de actie geslaagd. Dit tafereel zorgde tevens voor voorbijgangers die spontaan stopten om met hun mobiele telefoon deze helikopterstunt vast te leggen. “A video says more than a 1000 words.“
Onderzoek wijst uit dat, ondanks of misschien ook wel door de financiële crisis, bedrijven dit jaar meer geld uitgeven aan kerstpakketten dan vorig jaar. Het eindejaarsgeschenk blijft een belangrijk symbool van waardering. Kerstpakketten waarbij werknemers zelf cadeaus mogen uitzoeken blijven daarbij favoriet.
Deze helikopterstunt, in samenwerking met actiemarketing bureau Goud Activatie en guerrilla marketing bureau Raúl & Rigel, is onderdeel van een cross-mediale eindejaarscampagne. Met de campagne ‘Je weet niet wat je beleeft, als je met Kerst de Pluim geeft!’ wordt dit jaar het plezier voor de gever van de Pluim in de spotlight gezet.
Verder lezen over Nederland
Nieuws05.11.2024
5 dingen die we zullen missen van Blokker
Nieuws08.10.2024
Den Haag ontvangt EU missie label voor duurzaamheid
Online02.08.2024
WeTransfer is geen Nederlands bedrijf meer: wordt overgenomen
Media02.07.2024
Ook het EK 2028 zie je bij de NOS
Startups27.06.2024
In Brabant is het aantal startups met 22 procent toegenomen
Automotive13.06.2024
8 redenen om de Q-Park parkeerapp te gebruiken
Lifestyle29.05.2024
Voordelig reizen door heel Nederland. Met deze tips kunnen autoreizigers geld besparen op hun reis
Lifestyle21.05.2024