Online22.09.2011

The making of: Post-it War creatie #CTOTY


Om de verkiezing van Creative Talent of The Year (#ctoty) onder de aandacht te brengen heeft Brandfighters de grootste Post-It creatie van Nederland gemaakt in het kader van de losgebarsten Post-It war. De creatie moet creatievelingen oproepen om mee te doen met de verkiezing waarmee ze de kans krijgen om een campagne concept te bedenken voor T-Mobile en War Child.

Creatieven maken kans op €9.000 prijzengeld, feedback van de topjury en de titel: Creative Talent of The Year 2011. Met de post-it creatie wil Brandfighters alle creatievelingen oproepen om hun creativiteit te doneren.

Jeroen de Hooge

Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.

...

Verder lezen over Crowdsourcing

Chinees techbedrijf laat gebruikers zelf nieuwe gadgets ontwerpen

Project CSX is de naam die het Chinese bedrijf ZTE heeft gegeven aan haar nieuwste project: het crowdsourcen van een nieuw mobiel product. Veel bedrijven zouden het niet aandurven om min of meer ¯\_(ツ)_/¯ als antwoor...

Mobile15.09.2016

Chinees techbedrijf laat gebruikers zelf nieuwe gadgets ontwerpen

Chinese maker ZTE gebruikt crowdsourcing voor innovatie
​Tip voor de overheid: gebruik de crowd

Internettechnologie is bij uitstek een middel om mensen met elkaar te verbinden en bij elkaar te brengen voor een gemeenschappelijk doel. Oftewel: om de crowd in stelling te brengen. Ook de overheid zou van the crowd kun...

Online29.04.2015

​Tip voor de overheid: gebruik de crowd

Crowdsuing: Het volk vs de banken

Banken onderzoeken hoe ze geld kunnen verdienen aan betaalgegevens van klanten. Informatie die potentieel goud waard is voor adverteerders. Heb je een hoog inkomen of geef je veel uit aan dure tickets en reizen, dan

Online30.10.2014

Crowdsuing: Het volk vs de banken

Crowdsourced vlees van de koe: ‘Crowd butching’

Steeds meer mensen hebben de behoefte om diervriendelijk en duurzaam geproduceerd vlees te kopen. Maar hoe weet je zeker dat je vlees echt helemaal in orde is? Via de website koopeenkoe.nl koop je samen met andere consum...

Online13.01.2014

Crowdsourced vlees van de koe: ‘Crowd butching’

Fiverr: 100 Nederlandse Facebook-likes voor minder dan 3 euro 65

Af en toe kom je op sites waar je mond weer van open valt. Fiverr.com is er zo een. Ik weet niet eens meer hoe ik er kwam, maar als je eenmaal op de site zit - voorspel ik je - wordt het erg lastig niet iets uit te probe...

Marketing23.12.2013

Fiverr: 100 Nederlandse Facebook-likes voor minder dan 3 euro 65

Transavia bedankt Facebook fans met eerste crowdsourced fanflight

Transavia heeft in samenwerking met Radio 538 een eerste fanflight georganiseerd. Deze reis is volledig samengesteld, crowdsourced dus, door Facebook-fans van Transavia en luisteraars van 538. Ze konden dus zelf hun best...

Social Media18.10.2013

Transavia bedankt Facebook fans met eerste crowdsourced fanflight

‘The golden ticket’ voor studenten: ING #Jumpstart

In 2012 won ING al de ‘Social Media Monitor 5’ en bleef hiermee verassend bedrijven als KLM en Vodafone op het gebied van Social Media inzet voor. Nu lanceert ING een Social Media campagne op het gebied van jongeren...

Social Media10.07.2013

‘The golden ticket’ voor studenten: ING #Jumpstart

OpenStreetMap gebruikt crowdsourcing in interactieve graphics

In de laatste 8 jaar is de groei van OpenStreetMap snel gegaan. De open-source kaartensite heeft meer dan 1 miljoen bijdragen die bij elkaar 21 miljoen mijl aan gedetailleerde wegen weergeven over de gehele wereld. Het i...

Online12.06.2013

OpenStreetMap gebruikt crowdsourcing in interactieve graphics