Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Sinds afgelopen maandag is het post-it oorlog in Nederland. Twee post-it mannetjes bezochten drukke plekken in het land en de grootste post-it creatie van Nederland, van ruim 12.000 post-its, op het hoofdkantoor van T-Mobile (zie foto) trokken de aandacht. Via Twitter werd rondgevraagd naar het mysterie rondom #CTOTY. Tot nu. Het gaat namelijk om de lancering van de zoektocht naar hét creatief talent van Nederland: de Creative Talent of the Year Challenge (CTOTY).
Creatieven kunnen tot 9 oktober concepten insturen om een online campagne te bedenken die bekendheid creëert voor het feit dat T-Mobile dé communicatiepartner is van War Child en hen ondersteunt met mensen en middelen. De winnaar krijgt 5.000 euro en ziet zijn/haar idee werkelijk uitgevoerd worden!
Deze prijs is in het leven geroepen om Brandfighters’ nieuwste platform te lanceren: Ideafighters. Hier krijgt conceptueel talent de kans hun creativiteit in te zetten voor merken. Merken die behoefte hebben aan vernieuwende input kunnen een Idea Challenge uitzetten waar creatieven op los kunnen gaan. Door mee te doen bouwen ze aan hun portfolio en maken ze kans op flinke exposure!
Door deze manier van werken (crowdsourcing) krijgen merken verschillende inzichten en input van allerlei verschillende soorten creatieven. De afgelopen 2,5 jaar deed Brandfighters dit al met reclame video’s, waarvoor een community is opgebouwd met meer dan 2.700 filmmakers uit Nederland en België. Met de lancering van Ideafighters gaat Brandfighters nu dus ook creatieve concepten uitbesteden en bouwen aan een community van conceptuele denkers. Wil je ook meedoen? Ga naar de website en laat je creativiteit zien!
Verder lezen over Crowdsourcing
Mobile15.09.2016
Chinees techbedrijf laat gebruikers zelf nieuwe gadgets ontwerpen
Chinese maker ZTE gebruikt crowdsourcing voor innovatieOnline29.04.2015
Tip voor de overheid: gebruik de crowd
Online30.10.2014
Crowdsuing: Het volk vs de banken
Online13.01.2014
Crowdsourced vlees van de koe: ‘Crowd butching’
Marketing23.12.2013
Fiverr: 100 Nederlandse Facebook-likes voor minder dan 3 euro 65
Social Media18.10.2013
Transavia bedankt Facebook fans met eerste crowdsourced fanflight
Social Media10.07.2013
‘The golden ticket’ voor studenten: ING #Jumpstart
Online12.06.2013
OpenStreetMap gebruikt crowdsourcing in interactieve graphics
Verder lezen over Odido
Gadgets01.08.2024
De OPPO Pad Neo is nu verkrijgbaar in Nederland
in samenwerking met OdidoOnline29.11.2023
Hier kon je op wachten: Odido komt ook met multi-gigabit glasvezel
Na KPN en Delta kon die andere grote glasvezelprovider niet achterblijvenMobile05.09.2023
T-Mobile is niet meer: heet nu Odido
En gaat vol op de klantDC Business04.04.2023
Alles wat je moet weten over SD-WAN
DC Business20.03.2023
Fietsen kan veiliger met deze IoT-oplossing
Mobile01.03.2023
Nederland heeft drie van ’s werelds beste mobiele netwerken
Soms is het fijn om en klein land te zijnMedia02.02.2023
Must see: De Samsung Galaxy S23 augmented reality experience
Mobile01.01.2023