Online12.09.2011

Werving Holland Heineken House Londen 2012 van start


Werken in het bruisende hart van de Olympische Spelen? Heineken en Randstad zijn weer begonnen met een wervingscampagne waarin ze online weer op zoek gaan naar crewleden voor het Holland Heineken House in Londen.

Tijdens de Olympische Zomerspelen van 2012 is de officiële thuisbasis van de Nederlandse sportwereld en fans van het Olympisch Team drie weken lang gevestigd in Alexandra Palace in Noord-Londen. Via onder meer Facebook, Twitter en Hyves worden potentiële crewleden opgeroepen zich aan te melden op via de website. Geïnteresseerden kunnen zich tot uiterlijk 10 oktober 2011 klokslag 9.00 uur opgeven.

werving-holland-heineken-house-londen-20.jpg
werving-holland-heineken-house-londen-20.jpg

In opdracht van NOC*NSF is Heineken met HR partner Randstad op zoek naar 275 top crewleden met Oranjehart. “Dat zijn er ongeveer 50 meer dan voor Vancouver 2010. We zijn op zoek naar echte toppers met een groot sporthart. Er wordt namelijk heel veel van je verwacht. Zo ben je komende zomer het visitekaartje van Nederland tijdens Londen 2012. Net als onze sporters, moeten ook de Nederlandse medewerkers van Olympisch niveau zijn,” aldus Monica van Zeijl, namens Randstad verantwoordelijk voor de werving, selectie en begeleiding van de toekomstige crewleden.

De vacatures in het Holland Heineken House zijn niet alleen voor mannen en vrouwen met horeca-ervaring. De functies zijn verdeeld over de categorieën: bar, bediening, keuken, logistiek, garderobe, info desk, financieel, security, communicatie en facilitair. Het Holland Heineken House – de officiële thuishaven van  NOC*NSF tijdens de Olympische Spelen – is namelijk niet alleen dé ontmoetingsplaats voor de Nederlandse atleten en hun families maar ook van sportbonden, VIP’s, media en ook sportfans. Het is tevens de plaats waar de medaillewinnaars van het Nederlands Olympisch Team worden gehuldigd.

...

Verder lezen over Heineken

Max Verstappen start de online game competitie Player 0.0

Op Circuit Zandvoort, waar dit weekend de Formule 1 race op het programma staat, heeft Max Verstappen de online game competitie Player 0.0 afgetrapt. Samen met Heineken vraagt de wereldkampioen hiermee aandacht voor geen alcohol in het verkeer. ‘De beste bestuurder drinkt niet, tenzij het 0.0 is’, aldus Verstappen.

Automotive24.08.2024

Max Verstappen start de online game competitie Player 0.0

Gamification ingezet voor aandacht verantwoord alcoholgebruik
Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone

Verlang je soms terug naar die tijd van eenvoud: dat je je telefoon alleen gebruikte voor telefoneren en Snake? Die tijd kun je herbeleven: dit is de Boring Phone.

Mobile17.04.2024

Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone

Heineken’s pro-vaccinatiereclame krijgt veel kritiek

Heb je de nieuwste reclame van Heineken al gezien? De internationale campagne draait helemaal om het leven na corona. Hoewel dat iets te voorbarig was, neemt het bedrijf wel een duidelijk standpunt in. 'The night is youn...

Advertising14.07.2021

Heineken’s pro-vaccinatiereclame krijgt veel kritiek

Bottlegate op EK: voetballers boycotten Coca-Cola en Heineken

Er begint een bijzondere boycot op gang te komen: voetballers op het EK voetbal die niets te maken willen hebben met grote frisdrank- of biermerken. Het begon allemaal met Christiano Ronaldo. Voor de eerste wedstrijd van...

Marketing17.06.2021

Bottlegate op EK: voetballers boycotten Coca-Cola en Heineken

Wat is er aan de hand?
​Borrelen met collega’s? Goed voor de sfeer & voor de bedrijfsresultaten

In menig vacaturetekst staat wel iets over de welbekende vrijdagmiddag borrel. Even de werkweek met zijn allen afsluiten. Bij sommige bedrijven worden wekelijks de successen gevierd en vaak teruggeblikt op de ergernissen...

Nieuws11.03.2020

​Borrelen met collega’s? Goed voor de sfeer & voor de bedrijfsresultaten

ook voor de bedrijfsresultaten
“Hey Google, doe mij maar ijskoud bier binnen 60 minuten”

Een jaar geleden maakte Amsterdam kennis met een online besteldienst als geen ander: Heineken NOW, waarmee je in no time ijskoud bier, fris en snacks in huis haalt. De service heeft inmiddels meer dan 30.000 geregistreer...

Online07.06.2019

“Hey Google, doe mij maar ijskoud bier binnen 60 minuten”

KLM scoort een Grand SpinAward

Tijdens wederom een uitverkochte SpinAwards Night hebben gisteren in totaal 34 winnaars een felbegeerde ring in ontvangst mogen nemen. De meest prestigieuze ring, de Grand SpinAward, werd in de wacht gesleept door KLM Ro...

Marketing21.04.2017

KLM scoort een Grand SpinAward

En 33 andere winnaars!
Groot succes voor Heineken Bakery: check the aftermovie

Brood gebakken met het unieke Heineken A-gist: tussen 18 en 22 maart heb je het kunnen proeven in de unieke Heineken Bakery aan de Vijzelgracht in Amsterdam. Het zogenaamde A-gist dat Heineken gebruikt in het brouwen van...

Nieuws29.03.2017

Groot succes voor Heineken Bakery: check the aftermovie

sponsored story