De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Werken in het bruisende hart van de Olympische Spelen? Heineken en Randstad zijn weer begonnen met een wervingscampagne waarin ze online weer op zoek gaan naar crewleden voor het Holland Heineken House in Londen.
Tijdens de Olympische Zomerspelen van 2012 is de officiële thuisbasis van de Nederlandse sportwereld en fans van het Olympisch Team drie weken lang gevestigd in Alexandra Palace in Noord-Londen. Via onder meer Facebook, Twitter en Hyves worden potentiële crewleden opgeroepen zich aan te melden op via de website. Geïnteresseerden kunnen zich tot uiterlijk 10 oktober 2011 klokslag 9.00 uur opgeven.
In opdracht van NOC*NSF is Heineken met HR partner Randstad op zoek naar 275 top crewleden met Oranjehart. “Dat zijn er ongeveer 50 meer dan voor Vancouver 2010. We zijn op zoek naar echte toppers met een groot sporthart. Er wordt namelijk heel veel van je verwacht. Zo ben je komende zomer het visitekaartje van Nederland tijdens Londen 2012. Net als onze sporters, moeten ook de Nederlandse medewerkers van Olympisch niveau zijn,” aldus Monica van Zeijl, namens Randstad verantwoordelijk voor de werving, selectie en begeleiding van de toekomstige crewleden.
De vacatures in het Holland Heineken House zijn niet alleen voor mannen en vrouwen met horeca-ervaring. De functies zijn verdeeld over de categorieën: bar, bediening, keuken, logistiek, garderobe, info desk, financieel, security, communicatie en facilitair. Het Holland Heineken House – de officiële thuishaven van NOC*NSF tijdens de Olympische Spelen – is namelijk niet alleen dé ontmoetingsplaats voor de Nederlandse atleten en hun families maar ook van sportbonden, VIP’s, media en ook sportfans. Het is tevens de plaats waar de medaillewinnaars van het Nederlands Olympisch Team worden gehuldigd.
Verder lezen over Heineken
Automotive24.08.2024
Max Verstappen start de online game competitie Player 0.0
Gamification ingezet voor aandacht verantwoord alcoholgebruikMobile17.04.2024
Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone
Advertising14.07.2021
Heineken’s pro-vaccinatiereclame krijgt veel kritiek
Marketing17.06.2021
Bottlegate op EK: voetballers boycotten Coca-Cola en Heineken
Wat is er aan de hand?Nieuws11.03.2020
Borrelen met collega’s? Goed voor de sfeer & voor de bedrijfsresultaten
ook voor de bedrijfsresultatenOnline07.06.2019
“Hey Google, doe mij maar ijskoud bier binnen 60 minuten”
Marketing21.04.2017
KLM scoort een Grand SpinAward
En 33 andere winnaars!Nieuws29.03.2017