De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
De Amerikanen en fastfood zijn een gouden combinatie. KFC, Burger King en McDonald’s om er maar een paar te noemen. Lab42 maakte een infographic over een onderzoek waarbij 500 social networking mannen tussen 18 – 35 jaar naar hun fastfood voorkeuren zijn gevraagd. Uit de infographic blijkt dat 90% van hen in de afgelopen 3 maanden een McDonald’s vestiging heeft bezocht.
Daarbij hebben ze het lichaamstype bekeken en daaraan het McDonald’s gedrag de afgelopen 3 maanden bekeken. Meer dan de helft van de dunne mannen bezoekt McDonald’s 1 tot 2 keer in de maanden. 53% van de mannen met overgewicht bezoeken de fastfood keten 3 tot 4 keer per 3 maanden. En je raadt het al, salades zijn het minst populaire product. Dit en nog meer gegevens in deze grappige infographic. Hoe zouden de Nederlandse mannen het er vanaf brengen?
Verder lezen over Amerika
Automotive16.08.2024
Japanse kleine autootjes vormen een groot probleem in Amerika
Gadgets04.07.2024
Deze droneshow is van een nieuw niveau
Cybercrime01.07.2024
Temu wordt nu zelfs bestempeld als gevaarlijke malware
Social Media26.04.2024
TikTok is verboden in de Amerika als het niet wordt verkocht
Technology05.04.2024
GMT+Maan: De maan krijgt zijn eigen tijdzone
Social Media27.03.2024
Je kind van 13 op social media? Het is op deze plek verboden
Mobile22.03.2024
Verenigde Staten klaagt Apple aan voor telefoonmonopolie
Technology29.02.2024
UFO’s worden vooral gespot in het westen van de Verenigde Staten
Verder lezen over Infographic
Gaming31.10.2024
Infographic: 25 dagen EA Sports FC 25
DC Business13.06.2024
De voordelen van visuele content in e-learning
DC Business07.10.2021
Virtual twins: nieuwe troef voor klinische studies?
Vacatures26.02.2020
10 banen die 10 jaar geleden nog niet bestonden [Infographic]
Social Media10.12.2019
Social Media Cheat Sheet voor 2020
E-mail25.02.2019
[Infographic] Segmentatie versus Personalisatie
advertorialOnline23.12.2018
Wat ligt er voor jou onder de kerstboom?
Nederland gaat voor keuzevrijheidSocial Media11.12.2018