De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
De online afdeling van de New York Times staat op het punt om TimesLimited te lanceren, een zelfde soort dienst als Groupon met dagelijks nieuwe deals maar dan via e-mail.
Abonnees ontvangen aanbiedingen van high-end producten en diensten afkomstig van advertising partners van The Times. De focus op de high-end markt sluit goed aan op de service Gilt City (“Gilt Groupe’s luxury-focused daily deals platform”). “It’s our take on the group buying space, with a focus on premium products and experiences offered for a limited time and in limited quantities,” zo laat een woordvoerder van de NYT weten.
Gebruikers kunnen zich nu opgeven via nytimes.com/marketing/timeslimited. De eerste aanbiedingen kan je later deze maand in je inbox verwachten.
Verder lezen over Groupon
Online16.08.2019
Groupon gaat meer AI inzetten
Marketing25.08.2014
Groupon lanceert nieuwe Nederlandse website met verbeterde zoekfuncties
Online01.11.2013
Groupon komt met Smartdeals & redesign van homepage
Nieuws26.08.2013
Groupon lanceert ‘deal zoektool’ voor consumenten
Advertising28.03.2013
Fosbury, eenvoudige manier van couponing
Social Media28.02.2013
Groupon steeds dieper in het rood
Online19.02.2013
Groupon gaat dienstverlening dit jaar verbeteren
Online22.01.2013