Vorige week schudde het internet op zijn grondvesten en begonnen de servers van YouTube te zweten. Bijna dan. Je kon niet links of rechts klikken zonder ergens wel tegen de nieuwe commercial van Nike aan te lopen. De 3 minuten durende epos was all the talk en dat blijkt ook wel uit de cijfers. De video verbrijzelde alle records en werd in de eerste week maar liefst 7.8 miljoen keer bekeken.
Met dat aantal verslaat de door de Mexicaanse regisseur Alejandro González Iñárritu geproduceerde commercial het vorige record met ruim 1,5 miljoen views meer. Het oude record van 6.3 miljoen views in een week was grappig genoeg ook in handen van Nike, met de commercial “Earl & Tiger“.
Verder lezen over Nike
Technology05.07.2024
Zelfs schoenen ontkomen niet aan het grootste nadeel aan tech
Online16.04.2024
Nike komt met een 404 Error-schoen voor nerds
Gadgets06.02.2024
Sneakerheads hebben een groot probleem: sneakers ontbinden
Metaverse16.11.2022
Nike gelooft in NFT’s: lanceert NFT-markplaats .Swoosh
Nieuws15.06.2022
Nike en Adidas ruziën om apps en verstelbare sneakers
Metaverse09.02.2022
Het metaverse: waarom zou je digitale kleding kopen?
Metaverse20.01.2022
Wat er nu al gebeurt in het Metaverse
Nike, Disney, Walmart: wie volgt?Gadgets17.01.2022
Philips Sneaker Cleaner gaat je vieze Nikes niet redden
Verder lezen over Viral
Social Media03.11.2024
Deze week viral: herfsthond, horizontal parenting en meer
Social Media27.10.2024
Deze Week Viral: twee personages uit Sesamstraat gaan los van elkaar viral
Social Media20.10.2024
Deze Week Viral: sushi sandwich en logoloze Lidl
Social Media13.10.2024
Deze Week Viral: de Iron Throne, Hathaway zegt sorry en gierige kat
Social Media11.10.2024
8 grappige TikTok-accounts met Nederlandse comedy
Social Media29.09.2024
Deze Week Viral: triest Bridgerton-event en tenenkrommende Gen Z-taal
Social Media17.09.2024
Wie is Ravi en waarom heeft het hele internet het over hem?
Social Media15.09.2024