Online19.02.2010

Masters of Hardcore – The Voice of Mayhem


masters-of-hardcore-the-voice-of-mayhem.jpg
masters-of-hardcore-the-voice-of-mayhem.jpg

Het aantal websites welke wordt gelanceerd voor events groeit. Die ontwikkeling is niet echt nieuw. Wel een verandering is dat organisatoren zich meer en meer bewust zijn van hun doelgroep. Sites bestaan niet langer uit single-pages maar trachten de beleving van een event te vertalen naar het web met als doel de bezoeker volledig mee te nemen in de emotie van het event.

En goed voorbeeld is de website “Masters of Hardcore – The Voice of Mayhem”, ontwikkeld door het Belgische bureau Sevenedge, die de nieuwe site, overgoten met een aaneenschakeling van 3D & Flash animaties, van het bekende hardcore merk heeft gelanceerd.

Na de introductie krijgt de bezoeker een landschap met een tempel te zien. Doorklikken leidt je naar de DJ line-up van het hardcore spektakel. De verschillende “DJ rooms” zijn iedere voorzien van een aparte sfeer en geven je het gevoel in een computergame te zijn beland. Fans moeten zelf maar even kijken. Het evenement vindt dit jaar plaats op 6 maart in de Brabanthallen in Den Bosch. Naast de site is er inmiddels een Twitter account en een eigen YouTube kanaal.

...